Skip to main content

با سلام

با سلام
Anonymous
عنوان مقاله:
اتحاد مسیح علینژاد با فرح بهلوی

با سلام.
خانم علینژاد برای شما احترام زیادی قائل هستم. اما اشتباهاتی هم دارید. اتحاد خوب است، اما حول چه محوری و با چه کسانی؟ فکر نمی کنم که شما قبل از انقلاب بدنیا آمده باشید

شما زمان شاه را ندیده اید. من شصت سال دارم. هر دو دوره را دیده ام و می شناسم. از اولین دانشجویان اخراجی انقلاب فرهنگی کذایی سال 57 هستم.
من فقط چند سوال از شما دارم
یک. ثروت خاندان پهلوی از کجا آمده است؟
دو. گلسرخی ها، دانشینان ها و هزاران هزار نفر دیگر را چه کسی به زندان انداخت، اعدام کرد؟
سه. اگر این خانم فرح پهلوی و یا شازده رضا اینک بر سر قدرت بودند، به امثال شما و من اجازه می دادند که اینچنین خودمانی با آنها گفتگو کنید و مصاحبه نمایید؟
چهار. اگر خاندان پهلوی خوب بود و شاه درست بود، چرا سرنگون شد؟ مگر نه اینست که تاریخ به ما نشان داده و می دهد که ظلم برجا نمی ماند.
و لب مطلب آنکه همیشه گفته ام و می گویم، که اگر ما آخوند را داریم از تصدق سر شاه است. بدان مفهوم که اگر شاه برای یک کتاب خواندن و روزنامه مخالف جوانان را به ساواک نمی سپرد و اعدام و زندان نمی کرد، این ملت اینقدر بی فهم و بی شعور بار نمی آمدند که دنبال رو یک آخوند رمال بروند. امیدوارم که متوجه شوید که چه می گویم.
از فعالیتهای شما تقدیر می کنم. اما باید بدانید با چه کسانی نشست و برخاست میکنید. این خاندان پهلوی که امروز قدرتی ندارد و خود بدنبال سوراخ موش می گردد، یک روزی که شما آنرا ندیدید بر سر قدرت بود و ساواک داشت و آدم می کشت.