Skip to main content

با توجه به حساسیّت و خصوصیات

با توجه به حساسیّت و خصوصیات
Anonymous

با توجه به حساسیّت و خصوصیات زنانگی لیلا خانم
بنظر میرسد اطلاعات اندک ایشان از سیستم الکترونیکی اینترنتی،عوامگونه و حتا ساده لوحانه است. زیرا از کنترل تمام عیار دنیای مجازی الکترونیک اطلاعات چندانی

ندارد. زیرا در همان کشور غربی که به عنوان مهمان تشریف دارد، نه تنها تمام کامنتها، ایمل و ارتباطات الکترونیکی ایشان و هر کس دیگر، تحت نظر است و چک میشود، بلکه تمام گفت و شنودهای تلفنی چه خانگی و چه موبیل، از اسکایپ گرفته تا وتسآپ، از فیسبورگ گرفته تا تویتر و ایستناگرام، و حتا تلویزیونی که جلویش خمیازه میکشد با دور بینهای مخصوص نظاره و شنود، تحت کنترل است، اگر لازم باشد حتا اتاق خلوت اش مورد تماشا قرار میگیرد.
حتا دستگاه آژیر الکترونیکی منزلش که برای جلو گیری از حریق احتمالی زیر سقف اتاق نصب شده است، بطریق آن تمام گفت و شنود و مکالمات منزل، میتواند تحت نظارت و کنترل باشد.
نصب چنین دستگاه کوچک از سقف اتاق که احتمالا حاوی دوربینهای مخصوص است، در اغلب کشورهای اروپائی اجباری است، این خبر بتازگی از طریق یک متخصص ارتباطات الکترونیک هلندی، فاش شد.
در واقع به ندرت در جهان پیشترفته کشوری پیدا میشود که در سیستم الکترونیکی آن،سیل مکالمات و ارتباطات تحت کنترل سازمان امنیت آن کشور نباشد.
کسی که مثل آدم بیسواد بر آن شک کند، و یا ساده لوحانه آن را انکار نماید، در واقع از پدیده ننانو تکنولژی، سیستم الکترونیکی استراق سمع، کنترل پیچیده اینترنت اطلاع چندانی ندارد.
اتفاقا بر عکس کشورهای غربی و حتا شرقی مثل چین، کنترل ارتباطات سیستم الکترونیکی از قبیل کنترل مکالمات و مراسلات، حتا گفت و شنود در ترکیه به مراتب کمتر و حتا مردم آزادتر اند.

اگر ترکیه مثل کشورهای غربی کنترل اینترنت، مکالمات و ارتباطات الکترونیکی را تماما تحت کنترل خود در می آورد، تروریستهای گولن قادر به کودتای چند سال پیش در ترکیه نمی شدند، حتا تروریستها را در همان گام اول در نطفه خفه میکردند.
پس لیلا خانم عواطف و احساسات زنانه گی را به کناری نهاده، در درک واقعیتهای موجود کمی واقع بین باشد.
در واقع کنترل گفت و شنود ارتباطات تلفنی، مراسالات اینترنتی، از قبیل عکس و مقالات، دست نوشته ها، نظرات، علائق خصوصی نسبت به موضوعات مختلف سیاسی، فرهنگی، هنری، حتا تجزیه و تحلیل سلیقه، رفتار و خصوصیات روحی افراد، از طریق سازمانهای امنیت مورد مداقه قرار میگیرد.
یعنی قبل از اینکه این مطلب را شما بخوانید،در حافظه صفحه کنترل ضبط شده است. وقتی تاکید میکنیم مؤدبانه صحبت کنید، بیخودی حرف نمی زنیم. لیلا خانم عزیز.
اگر کینه و نفرت ضد تورکی به لیلا خانم اجازه دهد، میتواند با دید واقع بینانه یقین حاصل کند که دامنه کنترل سیستم اینترنتی اعم از گفت و شنود، مکاتبات و مراسلات الکترونیکی بطریق نانو تکنولژی، در کشورهای پیشرفته غربی، به مراتب خیلی بیشتر از ترکیه است.