Skip to main content

با سلام خدمت خوانندگان

با سلام خدمت خوانندگان
Anonymous

با سلام خدمت خوانندگان
لحن چاله میدانی، بی نزاکتی و فحش های رکیک که در ایرانگلوبال شروع به نشر یافت، بانی آن تنها جمال نیست، بلکه عنصری به نام "تبریزی ستاره دار، که یک داشناک ارمنی است، با اسامی

گوناگون مانند؛ حاجی بیطار پالانی، نگهبان جهنم، بن لادن، تبریزی ستاره دار، لیلا، نادر، داور...، و امثالهم شروع کرد به بد و بیراه گفتن و فحشهای چاله میدانی بمردم آزربایجان.
او از یک طرف دیکتاتوری استالین را ترویج میکند، از طرفی مثل هم تباران ارمنی اش، چون دشمن قسم خورده مردم آزربایجان است، هر چه از دهنش بر می آید نثار مردم آزربایجان میکند. جمال نیز در این حتاکی او را همراهی میکند.
از نظر من آقای تورک اوغلو گاهی مجبور میشود، پاسخ اهانتهای آنان را بدهد. هرگاه به کامنتهای وی توجه شود، او آدم مؤدبی است. اگر مجبور میشود، هر از گاهی حرفهای درشتی بگوید، برای اینکه لمپن بازی، و توهینهای چاله میدانی آقای تبریزی ستاره دار، و جمال پایانی ندارد.
برای فهم بهتر موضوع لطفا نگاهی به بایگانی کامنتها در بخش "صفحه شما" در ایرانگلوبال با نامهای جمال، حاجی بیطار، و تبریزی،... بندازید، تا به عمق قضایا پی ببرید.
التبه سهم تبریزی ارمنی با نامهای مستعار، در ترویج لمپنیسم و اشاعه نفرت علیه مردم آزربایجان، به اندازه جمال قابل مشاهده و چندش آور است.