Skip to main content

سخنی با جمال

سخنی با جمال
Anonymous

سخنی با جمال
هدف جمال از دروغ گوئی چیست؟
در خصوص حرفهای بی اساس جمال، لازم است نکاتی به وی یاد آوری شود.
جمال طوری رئیس گونه و حق به جانب صحبت میکند، گویا آزربایجان و ترکیه ملک شخصی

اکراد هندی تبار بوده است، و ترکها از دستشان گرفته اند.
جمال در ادامه حرفهای خنده دارش میگوید؛" آزربایجان باتورکیه هم مرز نیست".
مردم میپرسند؛ این نابغه قرن یهو از کجا پیدا شد؟
با توجه به ادعاهای گستاخ و ساده لوح جمال اکنون هر کسی میپرسد؛ نکند سرویسهای مخفی ماسیون این حرفها را، تو دهن جمال گذاشته اند؟
آیا او اینقدر بی اطلاع، کند ذهن و خدای نکرده ساده لوح است که نمیتواند درک کند، ترکیه و آزربایجان بعنوان دو ملت تورک، هم مرز و برادر هستند؟
او در ادامه ادعاهای مضحک خود میفرماید؛ "در جنگ چالداران کردستان را بین خود تقسیم کردند" پایان نقل قول.
کدام کردستان؟ مگر در سرزمین آزربایجان کردستانی وجود داشت که تقسیم شود؟ چرا جمال دچار خیالات بچه گانه شده، دروغ میگوید؟
اگر مردم آزربایجان به اکراد پناهجو که صدام حسین آنها را با اردنگی از عراق بیرون کرد، پناه دادند، آیا بمعنای اینست اکراد هندی تبار مجازند ادعای مالکیت سرزمین آزربایجان را داشته باشند؟
اکراد چرا حد خود را نمی شناسند؟
تا کی میخواهند به سرزمینهای دیگران چشم طمع داشته باشند؟ چرا از مهمان نوازی و نجابت مردم آزربایجان، سو استفاده میکنند؟
آیا بهتر نیست برای حفظ موجودیت خود، به سهم خود قانع باشند، نکند فکر میکنند میتوانند با عملیات تروریستی، زورگوئی، خونریزی و گردن کلفتی سرزمین آزربایجان را تصاحب شوند؟
اگر به حمایت پوتین، و امپریالیسم غرب دلخوشند، آنها پادوچی، جاده صاف کن و نوکر لازم دارند، نه آقا بالا سر!
اینان تا کی میخواهند با ماهیت طلبکارانه، و تجاوز به سرزمین دیگران، عامل جنگ و خونریزی در منطقه باشند؟

اگر اکراد تروریست با ادعاهای زیاده خواهی نسبت به سرزمینهای دیگران، جنگ و خونریزی را به شدیدترین وجهی بر مردم منطقه تحمیل کرده اند، لازم است این را نیز بدانند نه تنها به آرزوی های زیاده خواهی خود دست نخواهند یافت، بلکه موجودیت شان نیز در معرض نابودی قرار خواهد گرفت.

مثلی میگوید؛ کسی که به امید همسایه نشست با شکم گرسنه میخوابد. روزگاری اکراد برای جلب توجه انظار عمومی با مظلوم نمائی با شعار دروغین چپ برای خود وجه سیاسی درست میکردند، اکنود تروریستهای کرد در چشم مردم منطقه جزء منفورترین، خونریز ترین، سفاک ترین و بیرحم ترین موجودات تاریخ بحساب می آیند، اینان در سوریه در عراق در ترکیه و در غرب آذربایجان، به جنایات علیه بشریت دست یازیده، خشم و نفرت ملل منطقه را بسوی خود سرازیر کرده اند.
اینان مثل ارامنه منفور و متجاوز، با تکیه به پوتین و سایر دول اجنبی، گویا تابحال به این اندیشه نکرده اند، هرگاه جنگ خانمان سوزی بین روسیه و ترکیه در گیرد، مرزهای منطقه چنان با خاک یکسان خواهد شد، که نه ارمنستان جعلی باقی خواهد ماند، و نه اثری از اکراد؟
صبر ترکان را به محک امتحان نکشید، مردم تورک وقتی در میدان نبرد مثل صاعقه منفجر شود، کل قفقاز، و بخش بزرگی از روسیه بر باد خواهد رفت؟ کسانیکه شک دارند، تاریخ را ورق زنند.