Skip to main content

اعتراف كردي كه مردم تبريز

اعتراف كردي كه مردم تبريز
Anonymous

اعتراف كردي كه مردم تبريز خيلي زيركند.به همان أندازه كه زيركند شجاع هم هستند و اين شجاعت و مردي و بزرگواريشونرو از آذربايجان دارند و قطعا شاهد جواب محكم آنها به تعديات دشمنان آذربايجان خواهي بود.شما ملت أذربايجان را درست نميشناسي و بخاطر همين كه شناخت درست و حسابي نداري در محاسباتت اشتباه ميكني.اين مشكل رو حتي خيلي از رهبران اكراد هم داشتند و دارند و هميشه هم زيان كرده اند و بعدها هم اظهار ندامت كرده اند.
در مورد جمهوري آذربايجان هم همين طور شما از دور نظاره گري و راي به ظاهر ميدي.اون چيز هايي كه نوشتي باهم در تضادند و تناقض دارند و نشون ميده كه حتي خودت هم نمي فهمي كه چي مينويسي مثلا نوشتي ارمنستان با كردستان دوست و برادرند!(البته كه اشغالگرها و غارتگرها آنهم از نوع آسالايي و پ ك ك و پژاكي اون باهم اصلا دوقلو هستند) و از سوي ديگر نوشتي كه تحركات اونها رو زير نظر داري!واقعا كه

شما اونقدر كم بينا و احيانا نابينا هستي كه سيل دلاوران و جوانمردان آذربايجاني رو در اروميه و سلماس و خوي و سولدوز و تكاب و ... را همين جلوي چشمت نميبيني حالا تحركات نفتي و ... جمهوري آذربايجان رو زيرنظر ميگيري؟شما بهتره تحركات اقليم رو زير نظر بگيري كه نفتش رو از طريق تركيه ميفروشه.واقعا ملت كرد تا شما و امثال شما رو دارد نيازي به دشمن ندارد!!!