Skip to main content

از نظر شجاعت كم نيستند

از نظر شجاعت كم نيستند
Anonymous

از نظر شجاعت كم نيستند،ارمنستان را كل كشورهاي جهان بعنوان اشغالگر و غارتگر ميشناسند و مويد اون قطعنامه هاي متعدد شوراي امنيت و مجمع عمومي سازمان ملل در تصديق اشغال ٢٠٪ اراضي جمهوري آذربايجان و لزوم خروج ارامنه از آن است،لابي ارامنه كه مدتها نوكري و جاسوسي كشورهاي غربي رو كرده اند هم ديگه رنگي نداره و ما در انتخابات آمريكا و همچنين در پارلمان فرانسه مشاهده كرديم و ديديم كه در مقابل تركيه سر فرود آوردند.بعله راميل صفراف قهرمانه چون پاسخ سرباز ارمني فحاش و هتاك به پرچم آذربايجان را داد اما از بخت بد سرباز ارمني به زمين خورد و مرد.راميل صفراف قهرماني است كه برخي از اعضاي خانواده اونرو همين داشناكها و تروريستهاي ارمني و همپيمان پ ك ك در خاك إبا و اجداديشان سر بريدند و وحشيانه به قنل رساندند و سرنوشت همه متجاوزان و اشغالگران به اراضي آذربايجان جز سرنوشت سرباز ارمني يادشده نخواهد بود.

اگر رژيم باكو مورد حمايت آمريكا و اسراييل است خوب اين جمهوري با خون آذربايجاني و قيام ملي به استقلال رسيد و مردم اون از ارتش سرخ شوروي نترسيدند و جان خود را فدائ استقلال كشور خود كردند اما اقليم كردستان عراق چه؟ مگر زور و حمايت و طرح پرواز ممنوع و سلاح و ... آمريكا و ناتو و اسراييل نبود كه اقليم خودمختار به شمال عراق هديه داد؟ هديه اي كه بايد سردمداران اقليم سألها نوكري آنها را بكنند و ملت كردستان سألها مستعمره أيادي بيگانه شوند و نفت و انرژيشان را به پاي آنها بريزند؟مگر اسراييل در اقليم پايگاه جاسوسي ندارد؟ شما بهتر ميدانيد كه پ ك ك و پزاك را كدام نيروها در اقليم تربيت ميكنند؟ اما در مورد توليد سلاح در ارمنستان بايد بداني كه اين كشور حتي قدرت سير كردن شكم مردم خود را ندارد چه برسد به توليد سلاح! كشوري كه با اعانه ارامنه خارج نشين و به اصطلاح شما لابي اداره ميشود قدرت توليد سلاح ندارد. مثلي هست كه ميگه سگ زير سايه درخت ميخوابد و فكر ميكند كه سايه خودش است حالا ارمنستان هم با اتكا به پايگاه هاي نظامي روسيه در ارمنستان خودرا صاحب قدرت ميداند كه خيالي بيش نيست.
در مورد ديار بكر و وان و جيهان هم كه اگر عقل و هوش داري بايد بدوني كه دنيا تماميت ارضي تركيه را به رسميت شناخته و اين شهرها تركيه حساب ميشوند و با وجوديكه دولت عثماني أقدام به كوچاندن تركان شيعه به ايران و همچنين كوچاندن كردها به اين اراضي يعني دياربكر و وان و جيهان نموده بايد به ساكنان كرد اون حقوق مربوط به زبان و ملتشان رو بدهند چرا كه اين حقوق خدا دادي است و كسي آنرا نميتواند صلب كند. البته حساب تروريستها از اين مقوله كاملا جداست.