Skip to main content

فرانسیس بیکن می گوید:

فرانسیس بیکن می گوید:
Anonymous

فرانسیس بیکن می گوید:
آمیختن سخن راست با دروغ مانند عیاری است که به سکه های نقره و طلا نهند هر چند مایه ی استحکام مسکوک است اما از بهای آن میکاهد.
از نوع نگارش مطلب کاملا مشخص است که نگارنده دارای گرایشات چپی می باشد چرا که فقط نصف ماجرا را بیان نموده وجریان مجادلات بین گروه های چپ و راست ترکیه در اواخر دهه هفتاد تا کودتای 12 سپتامبر 1980 را به گونه ای تصویر می نماید که تو گویی فاشیست های دست راست ترکیه بی گناهان چپ و فعالان کارگری را قتل عام نموده اند. نه برادر من اینگونه نیست. هر دو گروه معتقد به ایدئولوژی خاص خود بوده و برای آن از کشتن و کشته شدن ابایی نداشتند. شمایی که ظاهرا مطالعاتی در مورد تاریخ ترکیه دارید بهتر از همه از جریان این مبارزات که باعث کشته شدن هزاران نفر از هر دو طرف گردید خبر دارید. پس چرا یک سویه به محکمه رفته اید و حتی حکم صادر نموده اید. شما حتما با اصطلاح

مناطق ازاد شده و یا kurtarılmış bölgeler آشنایی دارید و نیز می دانید که اگر در آن دوران هر دو گروه به خاطر ایدئولوژی همدیگر را می کشتند ولی اقلا دست راستی ها به مرور به قالب های دموکراتیک بازگشتند در حالی که خیلی از گروه های چپ نظیر DHKPC و غیره هنوز هم مسلح بوده و به اقدامات تروریستی دست می زنند. ضمنا بزقورد یک نماد است. نماد ترک ها و سمبل ترک ها. از مجارستان بگیرید تا اویغورها خیلی ها به این سمبل افتخار می نمایند. حتی در صورت استفاده یک گروه به قول شما جنایتکار از این نماد دلیل نمی شود تا استفاده دیگران از آن سمبل فاشیستی جلوه داده شئد. ایا قسمت عمده ای از مجارها که از علامت بزقورد استفاده می نمایند فاشیست و جنایتکار هستند؟ آیا می توانید یک نمونه از جنایات ایشان را بیان نمایید؟ یا هر جای دیگری که از این سمبل استفاده میشود؟ لطفا باشعور مخاطب بازی نکنید. یا ننویسید و یا همه حقیقت را بنویسید.