Skip to main content

کرنش آخوند محمد خاتمی و هراس

کرنش آخوند محمد خاتمی و هراس
Anonymous

کرنش آخوند محمد خاتمی و هراس از سرنگونی رژيم ولايت
آخوند محمد خاتمی رئيس جمهور پيشين رژيم با تأکيد بر سرسپردگی خود به نظام ولايت فقيه نسبت به آينده تيره و تار نظام هشدار داد.
وی گفت: ما نظام را قبول داريم.. اگر ديگرانی، در پی براندازی هستند، دچار اشتباه بزرگی شده اند و طبعاً راه ما هم از آنان جداست.
آخوند خاتمی افزود: «حاصل حذف و حصر، نوميدی از اصلاح در جامعه است و در نتيجه، گروه گروه از جوانان و مردم رو به کسانی می آورند که می گويند حکومت اسلامی نباشد، و اين فاجعه ای است که بيش و پيش از همه حکومت بايد به آن بيانديشد».

در ادامه کرنشهای باند مغلوب رژيم در برابر ولی فقيه ارتجاع، آخوند خاتمی رئيس جمهور سابق رژيم بر وفاداری خود به خامنه يی جنايتکار تأکيد کرد و او را منتخب قهری مردم و حکمش را نافذ و قابل اجرا دانست.

به گزارس خبرگزاری حکومتی ايلنا، آخوند خاتمی بی اعتباری و بی ثباتی خامنه ای را نيز توجيه کرد و گفت «امام هم در زمان ترميم قانون اساسی جمله روشنی فرموند که لازم نيست رهبر مرجع باشد… چون منتخب خبرگان است… قهرا مورد رضايت و قبول مردم است و در نتيجه حکم او نافذ است و اين مساله روشن است.
رئيس جمهور پيشين ديکتاتوری آخوندی بار ديگر باند مغلوب دلسوزان نظام توصيف کرد و با لحن ملتمسانه يی خطاب به باند ولی فقيه افزود: «ما دلمان برای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی می سوزد… اتفاقا اصلاحات هم اين جا معنا پيدا می کند، حفظ و دلبستگی به نظام ايجاب می کند اگر مشکلاتی در اين زمينه هست خيرخواهانه درصدد شناخت و رفع آنها باشيم».

کرنش آخوند شياد «محمد خاتمی» دربرابر ولی فقيه ارتجاع
آخوند خاتمی رئيس جمهور سابق نظام آخوندی به مجيزگويی از ولی فقيه ارتجاع پرداخت و گفت «روشهای نادرست را به نام نظام و رهبری القاء کردن، جفا به رهبری نظام است»
خاتمی که در جمع شماری از نمايندگان مجلس ارتجاع از باند مغلوب رژيم سخنرانی می کرد، گفت: « اگر گروهی سوء استفاده کند و روشهای نادرست خود را به نام نظام و رهبری القاء کند بيش از همه به رهبری نظام جفا کرده است»
آخوند خاتمی نقش نمايندگان مجلس ارتجاع از جناح مغلوب در حمايت از ولی فقيه را ستود و گفت: «. اقليت مجلس با دلسوزی برای امام، انقلاب، رهبری و مردم حضور و نقش موثری داشته است»..
آخوند خاتمی رئيس جمهور پيشين رژيم در کرنشی ديگر برای خامنه ای، گفت: «ما خواهان براندازی نظام نيستيم و خواست ما حفظ نظام است… اصلاح طلبان نظام و انقلاب و راه امام و قانون اساسی را قبول دارند».

خاتمی در وحشت ازنفرت و خشم فزاينده مردم از نظام آخوندی هشدار داد که اگر چاره يی انديشيده نشود، سال 89، سال بحرانهای اجتماعی خواهد بود.
آخوند خاتمی از اينکه باند مغلوب مردود اعلام شده وبه بازی گرفته نمی شود، شکوه و شکايت کرد و گفت: «… تفکر غلطی به دنبال قطب بندی جامعه است، تفکری که يک طرف را يکسره خوب و طرف ديگر را برانداز جلوه می دهد»

وی ملتمسانه از احمدی نژاد خواستار قانونمداری شد و گفت: «اگر همه دست به دست هم دهيم، دولت به قانون تن دهد و مجلس قوی عمل کند، شايد جلوی ابعاد وسيع بحران را بتوان گرفت».