Skip to main content

آفرين بر درايت اين دوستان

آفرين بر درايت اين دوستان
Anonymous

آفرين بر درايت اين دوستان. براستي دست مريزاد. مگر نمي گويند كه چنين و چنان است، بگذار مردم حرف خود را بزنند. مگر خميني تان اينطور استدلال نكرد كه حتي اگر پدرانمان با طيب خاطر رضايت به رژيم سياسي حاكم داده باشند، آنها چكاره بوده اند كه تكلييف نسل بعداز خود را معين كنند.
اين كمونيستها هم وقتي نوبت برقراري كمونيسم است از برپايي ديكتاوري پرولتاريا در كشور بدون پرولتارياي اتيوپي و آنگولا و افغانستان هم نمي گذرند اما و قتي نوبت آذربايجان مي شود، حتي مراجعه به افكار عمومي ملت هم كار "افراطي" تلقي ميشود"´! آخر رفقا انصافتان كجاست؟
برادران موحدي تشكر و تشكر. جايتان پيش ملت خودتان است. آذربايجان به زحمات شما بيشتر از هر ملت ديگري احتياج دارد. شهريار با حيدرباباي خود شهريار و جهاني شد و الا غزلسرايي بود مثل بقيه شاعران فارس كه نه در دنيا كه حتي در ايران هم كسي چهار بيت از اشعار آنها را بياد ندارد.

امروز حيدربابا جهاني ترين اثر توليد شده ادبي در ايران است. معروفترين شاعران و نويسندگان نه اين شهرت بين المللي را دارند و نه به اين حد در حافظه مردم و فرهنگ موسيقي آذربايجان و ديگر جوامع تركزبان دنيا از پراكندگي جغرافيايي و بين المللي برخوردارند. يك آذربايجان برخوردار از دمكراسي به رشد دموكراسي در منطقه كمك خواهد كرد و خود يار و ياور فارستان، كردستان و ديگر مناطق آزاد و دموكرات خواهد بود. ايران از مشروطه باينسو ناكامي از پشت ناكامي داشته است. اين طرح جديد را بايد انداخت.