Skip to main content

جناب اژدر بهنام

جناب اژدر بهنام
Anonymous

جناب اژدر بهنام
شما مدافع سرسخت حق تعیین سرنوشت هستید؟ پس چرا این چنین برآشفته شده اید؟ مگر نه اینکه هم شما و همه آذربایجانیها یک حق رای در این رفراندوم خواهند داشت؟
دوره سخنان زیبا گذشته است، ما چندین ده سال هست که به حرفها وسخنان زیبای افرادی مثل شما عادت کرده ایم شما به عنوان یک آذربایجانی چه اقداماتی در جهت حق تعیین سرنوشت انجام داده اید؟ شما چه اقداماتی در جهت آگاه شدن مردم آذربایجان در رابطه با این حق طبیعی شان انجام داده اید؟ آیا شما فعالیت به نام آذربایجان را اصلا قابل می دانید؟
دومین مطلب اینکه آن تشکیلاتی که به حق تعیین سرنوشت اعتقاد دارد و به اعتقاد شما جمهوری اسلامی آن را تحمل می کند پای این نامه را امضا نکرده است و در حقیقت جمهوری اسلامی این تشکیلات را تحمل نکرده است بلکه جسارت و از خودگذتشتگی اعضای این تشکیلات سبب شده است که با تحمل تمامی خطرها و ریسک ها اقدام به فعالیت

علنی بکند. این تشکیلات چندین سال فعالیت نیمه مخفی داشته است و دو سال قبل، تمامی اعضای کمیته مرکزی این تشکیلات دستگیر شدند و چندین ماه در سلولهای انفرادی رژیم با تحمل بالای جمهوری اسلامی تحت شکنجه قرار گرفتند و هنوز هم بعضی از اعضای این تشکیلات منتظر اجرای احکام حبس خود هستند.
من واقعا متاسفم برای افرادی که اسم خود را به اصطلاح چپ دموکرات آذربایجان گذاشته اند و اینقدر نگاه ناتنی و توطئه آمیز نسبت به فعالین جنبش ملی آذربایجان که از نظر ایدئولوژیک متفاوت با آنها هستند، دارند.