Skip to main content

رفراندوم دموکراتی ترین و

رفراندوم دموکراتی ترین و
Anonymous

رفراندوم دموکراتی ترین و جهان شمول ترین وسیله ای است که به ملت آزربایجان محول خواهد شد تا در باره آیند خود تصمیم بگیرند. رفراندوم سئوال جواب های زیادی را در میان آحاد آزربایجانی مطرح خواهد کرد وشتاب بزرکی به حرکت آزادی خواهی شان خواهد بخشید. رفراندوم خواهی آزربایجانی ها حاکمیت نژاد گرای ایران را در موضع دفاعی سختی قرار خواهد داد. بحث هول زده حاکمیت ایران در باره فدرالیسم چهار ولایتی ایران و یا بردن پایتخت به بیرون از تهران , سراسیمگی دولت را میرساند. زیرا میدانند در افتادن با ملت ترک آزربایجان کار ساده ای نخواهد بود . اگرمخالفین هم پشت این دولت به ایستند که ایستاده اند , بازهم شکست خواهند خورد.

یقینا ملتهای غیر فارس دیگر هم خاموش نخواهند ماند. برای اینکه درد همه شان یکی است و آنهم استثمار ثروتهایشان, اقتصاد فلاکت بارشان ونیست و نابود شدن فرهنگ و معنویاتشان. جمهوری اسلامی نژادگرای ایران به خوبی از این قضیه آگاه است.
مهمتر از همه طلب حمایت از دبیر اول سازمان ملل ازرفراندوم ملت آزربایجان در سازمان ملل و عموما در سطح بین المللی, سئولات زیادی را مطرح خواهد کرد و از پنهان کاری های یک قرن اخیر سیستم حاکم آپارتایدی فارسی در ایرا ن پرده بر خواهد داشت .بنا براین رفراندوم خواهی آزربایجانیها موضوعی است به موقع, سنجیده واز هر نظر لگتیم(Legetim). صرفنظر از از اینکه این درخواست از طرف کی ها و چگونه نوشته و امضاء شده است. ولی خوب میدانیم تشکیلاتی که زیر این در خواست را امضاء کرده اند, همه شان متشکل از فرزندان صادق و فداکار ملت آزربایجان هستند و نمیشود به اینها انگ و منگی را زد.