Skip to main content

وافعا آفرین بر اژدر بهنام!

وافعا آفرین بر اژدر بهنام!
Anonymous

وافعا آفرین بر اژدر بهنام!
که با لحن و لفظی عریان ضد دموکرات و ضد آذربایجانی بودن مدعیان دموکراسی و آذربایجان دوستی را علنا ثابت نمود و با این نوشته پته گروه دو سه نفری که با ده ها نام مستعار می نویسند را هرچه بیشتر بر آب می ریزد! واقعا چرا شووینیت های فارس و چپ مدعی دموکراسی و آذربایجان دوستی اینقدر از رفراندوم و حق تعیین سرنوشت ملت تورک آذربایجان وحشت دارند. ساز این دشمنی با خلق چیست؟ جواب روشن است. این چپ کلاسیک ائدولوژی گرا با این متد سیاسی تنها درصورتی می تواند در آذربایجان به رهبری برسد که به مانند شوروی؛ رومانی (نیکولای چائشئسکو) و حمهوری های کمونیستی سابق... فقط یک حزب وجود داشته باشد و بقیه یا در زندان هایی به مانند سیبیری جان داده و محو شوند! جالب است که در متن این خواستار هیچ اعدایی بر استقلال صرف وجود ندارد و صرفا بر حق تعیین سرنوشت ملت تاکید شده است که به رسمیت شناخته شود.

فرض نماییم به فرموده حضرت اژدر مردم آذربایجان به مانند ایشان بیزار از هویت ملی خویش بوده وعلاقه مند به ایران کیانی باشد. در اینصورت نیز بایستی این حضرات از این رفراندوم غایت خوشحال باشند. چرا که در اصل با این رفراندوم واقعیت ها روشن پته دروغ گویان بر روی آب ریخته خواهد شد! ایشان و سکت گروه انگشت شمار و انگشت نمایشان بدون هیچ سند و مدرکی فعالان ملی آذربایجان را به وابستگی و انواع اتهامها متهم می نمایند.
البته حرکت اینان در خلاف جهت جریان سیاسی موجود در آذربایجان نه از روی قوت آنان که برعکس از ضعف و زبونی است. جریان فکری سیاسی که از پویایی و دینامیزم برخوردار نیست و جوان ترین عضو آنان بالای 50 سال است کاملا چشم انداز سیاسی اش هویداست و هوس رهبری آن بر آذربایجان نیز بمانند مثل " شتر در خواب بیند پنبه دانه" است. دقیقا از همین روی است که این دموکرات مآبان از بیخ با دموکراسی؛ آزادی بیان و رفراندوم و ترمین هایی از این دست بیگانه اند. در تفکر سیاسی آنان اینها اصطلاحاتی دست ساز استکبار جهانی و امپریالیزم آمریکاست جهت استثمار و استعمار خلق و پرولتاریا.
از این روی هرگاه صحبت حقوق ملی و حق تعیین سرنوشت در آذربایجان می شود اینها بی مهابا با شعارها و سفسطه هایی نظیر پان تورکیزم؛ گرگ خاکستری؛ وابستگی به تورکیه و آذربایجان؛ فاشیزم وغیره ... سعی در گل آلود نمودن آب و خوش خدمتی به هم کیشان راسیست فارس خود می نمایند چرا که دیالکتیک؛ منطق؛ به روز شدن و انعطاف پذیری با روح بنیادگرای آنان سازگار نیست. به شخصه فعالیت های ضد آذربایجانی این گروه 3-4 نفره را بسیار مفید و به فال نیک می گیرم. اینها همان به که هم کیش فاشیست راسیست های فارس و آریاگرایان شوند. بدن شک مدینه فاضله آنان چیزی بهتر اسلام طالبانی؛ جمهوری اسلامی یا جمهوری دموکراتیک کره شمالی! نمی تواند باشد و این آن چیزی نیست که نسل جدید ضد دیکتاتوری آذربایجان به دنبال آن باشد.
جریان ملی - دموکراتیک آذربایجان علارقم مشکلات و نارسایی ها چه در داخل و چه در خارج روند طبیعی و رو به رشد خود را سیر می نماید و هر روز توانمندتر می شود. نه اژدر؛ نه ... و نه قدرتمندتر از آنها که رژیم جمهوری اسلامی یا پان ایرانیست ها باشند را توان مقابله با این حرکت رو به رشد نیست و دیر یا زود به خواسته هایش دست خواهد یافت.
گله جک بیزیم دیر .....