Skip to main content

جناب ناصرکرمی گرامی/ بند سوم

جناب ناصرکرمی گرامی/ بند سوم
کیانوش توکلی

جناب ناصرکرمی گرامی/ بند سوم مرامنامه ایران گلوبال چنین است:«-- سایت مخالف هزگونه نژادپرستی و راسیزم و اختلافات و جنگهای قومی-ملی است. مطالبی که مبلغ نژادپرستی و فاشیزم، ایجاد کینه و دشمنی در میان اقوام و ملیتها و مردمان ساکن ایران باشند، منتشر نخواهند شد ولی بحثهای نظری و تئوریک درباره این مقولات امکان انتشار در سایت را دارند.»
نماینده یک سازمان حقوق بشری در امریکا طی امیلی برای ایران گلوبال نوشتند:

Dear Sir/Madam,

I am not into politics, however, I am sensitive to racist articles your publish. Racism is a crime and also illegal. I would really appreciate it if you please let me know if you have any policy against racism or you do support racists and racism. An example of articles I see on your site is this one:
http://www.iranglobal.info/node/13922
- جناب کرمی ، شما در لابلای نوشته هایتان به دنبال « راسه و نژاد» آدمها هستید و با تأکید به نژاد و نسب « ترک و عرب» علت مشکلات جامعه امروزی و گذشته را به پای آنها مینویسید. اندیشه شما بر مبنای راسیسم آشکار قرار دارد. با این وجود شخصا بنا بر دفاع از آرادی بیان از حضور شما در سایت دفاع می کردم ولی اگر نوشته های شما به لحاظ قانون اینترنت جرم محسوب شود دیگر شما مجاز به انتسار نوشته های خود در ایران گلوبال نخواهید بود. از این رو ، دو راه در پیش پای شماست اول دست از نژادستیزی بر دارید و همانند دیگر تحلیلگران سیاسی نوشته خود را به دور از «راسه و نژاد» ادامه دهید. دوم سایت دیگری را برای انتشار نظرات خود انتخاب کنید
حذف ویرایش پاسخ دادن cut paste عدم انتشار