Skip to main content

Kazem Moussavi جناب سربی با

Kazem Moussavi جناب سربی با
Anonymous

Kazem Moussavi جناب سربی با سلام

عید سال جدید میلادی مبارک!
اقای سربی من مجاهد نیستم و تاکنون نیز نبوده ام.
با سپاس

دوستدارتان

کاظم موسوی

لطفا اجازه ندهید دموکراسی و حق آزادی بیان مورد سؤ استفاده عوامل پیش برنده سیاست فاشیسم دینی حاکم بر ایران قرار گیرد. برنامه‌های اخیر شما با برخی‌ از افراد که خودشان را بریدگان از مجاهدین می‌نامند، و حتا در پاسخ به سوالات شما به حزب سبزهای ایران و اقای حسن دایی و شادروان بختیار نیز حمله کرده و دروغ پردازی می‌‌نمایند، مسئولیت آن شخصا به دوش شما ‌ست. یک مجری برنامه تلویزیونی مثل شما که ضدّ رژیم و برای آزادی ایران هستید، این چه منطقی‌ است که می‌‌گوئید، بگذارید این افراد هر چه دلشان می‌خواهد - حال به دروغ و بدون ارائه اسناد مکفی و یا دیگر - بر ضدّ نیروهای جدی مخالف رژیم سمپاشی کنند، و دیگران اگر موافقش و نظریاتشان نیستند، پس می‌‌توانند بیایند اینجا از خودشان دفاع کنند. اقای سربی عزیز، شاید کسی‌ و جریانی - لطفا این حق را نیز به آنان بدهید - نمی‌خواهد در رسانه شما با این افراد که با رفتنشان به ایران با وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی برخورد و سر و سیری داشته اند و به اروپا برگشت داده شده اند، مذاکره و بحث و گفتگو نماید.

افرادی که حتا یک بار به صراحت اذعان نمی‌‌کنند، برای سرنگونی رژیم تلاش می‌‌کنند، ولیکن همواره در تلویزیون شما به آبرو و حیثیت صدها زن مبارز هموطن در صفوف سازمانی ضدّ رژیم توهین می‌‌نمایند، که گویا به آنان تجاوز میگردند. اقای سربی مطمئن باشید، با این سیاست آنان قصد دارند

جنايتهاي كثيف رژيم و مزدورانش كه در زندانهاي ايران، از جمله اوين، كهريزك، گوهر دشت و... نه تنها در مورد زنان كه حتي بر روي مردان زنداني اعمال مي‌كنند را به اپوزیسیون نسبت دهد. آن هم در شرايطي كه رسوايي شكنجه و تجاوز در زندانهاي اين رژيم، عالم را فراگرفته است و اين فرافكني كثيف فقط براي دربردن اين جنايتكاران است.

اقای سربی من مجاهد نیستم و تاکنون نیز نبوده ام. ولیکن هر مرامی سیاسی هم که داشته باشیم وظیفه مند هستیم که از ارزشهای مبارزاتی ضد رژیم قدر دانی‌ و حفاظت نمایم. اقدامات تاکنونی شما در مصاحبه با این افراد یک توهین بزرگ به همهٔ نیروهای جدی مخالف رژیم - یعنی‌ به سود جمهوری اسلامی - بوده و نیز به پرستیژ شما ضربه زده و میزند. بنابرین از شما خواهشمندم برنامه سوه استفاده این جماعت مشکوک در تلویزیون مردم را حتما متوقف نمائید.

با سپاس

دوستدارتان

کاظم موسوی