Skip to main content

جناب آقای توکلی، با درود،

جناب آقای توکلی، با درود،
ناصر کرمی

جناب آقای توکلی، با درود،..... متوجه شدم که یک کامنت من را حذف کرده اید، اگر به کسی در اینکامنت توهین شده است جدأ پوزش میخواهم، بهرحال انسان با هر تسلط بر وجود خویش اشتباه هم خواهد کرد، بویژه در عرصهء سیاسی مدرن در کشورهای پیشرفته و با فرهنگی پایدار. امّا باید پذیرفت که اندیشه گری قشری و اقتدار گرایی قومی فئودالیتهءِ با تمسخر تاریخ وجغرافیای سیاسی ایران از سوی بعضی از نویسندگان و نخبگان تُرک تبار .....

ایران از سوی بعضی از نویسندگان و نخبگان تُرک تبار عرصه را بر هر انسانی با هر ظرفیّت تنگ خواهد کرد،● شما و همکارانتان یا سخنان و تحلیل های تحریک آمیز و روبنایی آقای یونس شاملی را گوش نکرده اید و یا بدرستی به پیامدهای چند گانهء آن احساس مسئولیّت نمی کنید ● شما همین امروز به سایت ایران گلوبال کنید غیر از هیاهوی تُرک تباری مطلب قابل توجه دیگری در آن می بینید ؟ چه بهتر که نام سایت را از این به بعد تُرک گلوبال بنامید !!!. من یک بار به شما خواهش کردم، که کنترل مقالات و کامنت های من را بر عهدهء هیچ همکار تُرک تباری نگذارید، ● من بار دیگر این کامنت حذف شده را در اینجا می آورم و شما به من بگویید کجای آن توهین هست تا با منطق برای شما ثابت کنم که منظور چیست ؟ اینکه شما همهءِ سایت را در اختیار تُرک تباران بگذارید غیر دمکراتیک هست● از این گذشته من حاضر هستم با اشکال مختلف امکانات تکنولوژی رسانه ای امروز با آقای یونس شاملی و امثال ایشان به گفتگو بنشینم آیا ایشان این جرأت و شجاعت را دارد و یا در خانهء خود فقط شعار میدهد ؟
● متن کامنت حذف شده: .... بالاخره در لابلای اینهمه تحلیل های کوچه و بازاری آقای شاملی یک حرف درست و حسابی شنیدیم که آذربایجان سرزمین تُرکها نیست، بله درست هست، آذربایجان از برجسته ترین جغرافیای سیاسی ایران از 3000 سال پیش بوده و هست. اصولأ آذربایجان یک واژهء پارسی فهلو (پهلوی) است و شما تُرکها هم آذری نیستید ● مّا آقای شاملی شما اگر تنها به حرفهای خود و همفکرانتان احترام میگذارید، قبل از اینکه بحث استقلال آذربایجان را مطرح کنید، باید اوّل پروژهء چگونگی جمع آوری تمام مردمان تُرک تبار را از جغرافیای ایران از جمله قشقایی ها در فارس (اگر همفکر شما و با شما همسو باشند)، تُرکها را از خراسان، از تهران، از زنجان و قزوین، از گیلان و تالش، از آذربایجان غربی و سایر نقاط ایران را مطرح و پیشنهاد کنید، و آنها را فقط در اردبیل و آذربایجان شرقی اسکان دهید، ● صجبت های یکطرفه و تقسیمات جغرافیایی شما در رسانه های گروهی تُرکی، سادگی و نداشتن عمق افکار شما را میرساند،● مطمئن باشید کودکان کودکستان های ایرانی حرفهای شما را جدی نمیگیرند، ● صحبتهای شما هشداری هست که خود شما و همفکران شما مسئول هرگونه خشونت و خون ریزی در ایران فردا هستید.● ........................................................... ● ایران جا و مکا آنارشیسم و رواج فرهنگ اقتدارگرای شیعه گری تُرکان آذری و عثمانی نیست،● جدایی تُرکان آذری از ایران دروازهء جایگزینی دمکراسی و اندیشهء راسیونال و زمینه همزیستی مسالمت آمیز همراه با رشد و توسعهء فراگیر میسر خواهد شد.