Skip to main content

با درود بر ميهن پرستان- در

با درود بر ميهن پرستان- در
Anonymous

با درود بر ميهن پرستان- در فهرست مراجع بيشمار! اين نوشته نام "مینورسکی" ديده مي‌شود. بد نيست نويسنده اين شبه مقاله بداند، پروفسور مینورسکی نسبت به سوء استفاده ترکان، می گوید:
"هرجا که پرسش حل نشده ای در زمینه فرهنگ قوم های شرق باستان پدید آید، ترکان بی درنگ دست خود را همان جا دراز می کنند." در ضمن اگر نويسنده‌اي مقاله‌اي تاريخي مراجع مورد استفاده خود را بيان مي‌كند، بايد ارجاعات را با ذكر شماره در خود متن نيز بيان كند، نمي‌شود با صرف آوردن نام صدها كتاب و مرجع، به مقاله‌ي خود اعتبار جعلي بخشيد. به مينورسكي ارجاع داده‌ايد، برويد و ببينيد او در مورد تركان (نه آذربايجاني‌ها) چه گفته است، كه من نمونه‌اي از آن را نقل قول كردم. وانگهي، اگر نويسنده‌ي اين مقاله به اين همه مرجع و كتاب دسترسي داشته و آنها را مطالعه كرده است، يك دهم اين ماخذ كافي است قلم نويسنده‌اي را متحول كند و شيوه نگارش ابتدايي

"هرجا که پرسش حل نشده ای در زمینه فرهنگ قوم های شرق باستان پدید آید، ترکان بی درنگ دست خود را همان جا دراز می کنند." در ضمن اگر نويسنده‌اي مقاله‌اي تاريخي مراجع مورد استفاده خود را بيان مي‌كند، بايد ارجاعات را با ذكر شماره در خود متن نيز بيان كند، نمي‌شود با صرف آوردن نام صدها كتاب و مرجع، به مقاله‌ي خود اعتبار جعلي بخشيد. به مينورسكي ارجاع داده‌ايد، برويد و ببينيد او در مورد تركان (نه آذربايجاني‌ها) چه گفته است، كه من نمونه‌اي از آن را نقل قول كردم. وانگهي، اگر نويسنده‌ي اين مقاله به اين همه مرجع و كتاب دسترسي داشته و آنها را مطالعه كرده است، يك دهم اين ماخذ كافي است قلم نويسنده‌اي را متحول كند و شيوه نگارش ابتدايي و نازلش را تفاخر بخشد. اين دوست پانترك اين همه كتاب خوانده‌اند و اينگونه مي‌نويسند؟ بهرروي پانتركيستها سالهاست كه براي نوشته‌ها و ادعاهاي خود به ماخذ مختلف ارجاع مي‌دهد بي آنكه واقعا در آن مراجع چيزي نوشته باشد كه پانتركيستها مي‌گويند.