Skip to main content

دوستان عزیز پان ایرانیست

دوستان عزیز پان ایرانیست
Anonymous

دوستان عزیز پان ایرانیست گرامی : آثار و منابع سفارشی از سوی ساواک که نویسندگانش نود درصد متعلق به بهایییان و یا یهودی و انگلیسی بوده و یا از حزب رستاخیزو آریاپرستان و باستان گرایان وابسته به دربار مثل محمد علی فروغی -جواد شیخ الاسلامی -عنایت الله رضا -ذبیح الله صفا و از سوی نویسندگان وابسته به یهودی ها تا دوره پسرش همگی با یک چوب در قبل انقلاب به هویت طلبان کمونیست - توده ای- فرقه یا جاسوس شوروی خطاب میشدند. بهتر است اینک بدانید که بنده به فوق لیسانس ادبیات فارسی برای کار یابی به نزد موسسه دکتر احسان یار شاطر دو سال قبل مراجعه نمودم هییت نظارت بر دانشنامه ایرانیکا ی وی را یک یهودی مقیم اسراییل نظارت می کرد و از چند تن از اساتید باز چهار نفراستاد بهایی و دو نفر ارمنی بودند سرانجام به بنده کاری داده نشد اما علت حضور و وجود آن افراد در حساس ترین موسسه علمی ایرانی سوال بزرگی را

در ذهن من ایجاد نمود . بعدها متوجه شدیم که تمام لغات - واژه ها - اصطلاحات تمام وکمال با تایید و نظر آن یهودی اجازه انتشار و تایید می یابد ...؟؟؟!!!!
باری بعد انقلاب نیز با فروپاشی نظام کومونیستی شوروی هویت طلبان را با لقب تجزیه طلب از سوی وزارت اطلاعات ایران و آریامهریان مورد مهر واقع شدند . اکنون ما این سانسور و نظارت بر مطبوعات و تحقیقات علمی را هم در ایران و هم در خارج شاهدیم . چگونه بعضی پان ایرانیستها منابع و رفرنس های خود را به این گونه افراد ونویسندگان و کتابها می دهند.؟! مردم و فعالین آذربایجانی و کرد و عرب ما دیگر کور و کر نیستند .