Skip to main content

آقای اردبیلی باسلام به شما

آقای اردبیلی باسلام به شما
Anonymous

آقای اردبیلی باسلام به شما. دوست عزیز شما قبلا مطلبی درباره فاسد بودن ژن فارسها - از بچه شیرخواره تا پیرهای مشرف به موت - را گفته بودید و از دو پزشک هم خواسته بودید این کشف شما را مستدل کنند. سایت آذربایجان این فرموده های شما را منتشر کرد و از شما خواست که اگر دوست ملت خود هستید از این منطق خطرناک خودداری کنید. ولی شما دوباره همان حرف را به شکل دیگر تکرار کرده اید. آیا اینجا هم بحث شفاهی بوده و شما اشتباه لپی کرده اید؟ تا یک نوشته روی سایت بیاید، 20 - 30 بار کنترل می شود. بنابرین «قوم وحشی» گفتن شما به ملت فارس ، یک نظریه فاشیستی خالص است. و شما بجرم این نظریاتتان باید محاکمه شوید.
ملت آذربایجان علیه فاشیسم مبارزه می کند. شما با این نظراتتان مبارزه این ملت را بدنام می کنید و همه طرفداران ملت آذربایجان شما را بخاطر این فاش گویی فاشیستی محکوم می کنند. لطفا شلوغ نکنید. افشای فاشیسم

دشمن تراشی نیست، فاشیسم کوبی است و این وظیفه آحاد بشر است. شما برای فرار نقل قولی از کرمی می آورید. کرمی و شما دو روی یک سکه اید. نظرات هر دوی شما فاشیستی است.او هم مثل شما برای تخریب شخصیتهای مبارز و آزادیخواه آذربایجان تلاش می کند. شما از همدیگر تغذیه می کنید. لطفا از خود مددی فاکت بیاورید تا حرفتان خوانده شود. و گرنه می توان از سران گرگهای خاکستری مثال آورد، از شبکه مهران بهاری مثال آورد که چطور از شما تعریف می کنند. پس لطفا شلوغ نکنید. مطلبی از شما در سایتهای خودتان منتشر شده و پس از آنها دموکراتهای آذربایجان با آن برخورد کرده اند. اگر مطلب قدیمی بود و شما الان نظرتان عوض شده، لطفا به سایتهای طرفدارتان بگویید حذفش کنند . گرنه:
آینه گر نفش تو بنمود راست
خود شکن آیینه شکستن خطااست
جنبش آذربایجان جنبشی ضد نژادپرستی است و بنابرین شما را بخاطر بدنام کردنش محکوم می کند