Skip to main content

آقای اقبالی واقعا چه شانسی

آقای اقبالی واقعا چه شانسی
Anonymous

آقای اقبالی واقعا چه شانسی آوردیم که انگلیسها رضاخان را زود از مهتری و نوکری در اصطبل سفارت هلند به صدارت رساندند و خون هیچ آریایی فارسی بر زمین نریخت....!!!
و گرنه آذربایجانی های ترک زبان مثل 1000 سال حاکمیت برایران و همچو حکومتهای قبلشان نژاد هر چه آریایی وقارس را از قفا بیرون می آوردند و ریشه ملت فارس را خشک می کردند و چند صد هزار بازمانده از قتل عام و نژادکشی و تبعیدی و مهاجردر ایران هم از داشتن مهد کودک و مدرسه و دانشگاه برای همیشه محروم می شدند .... ...صد هزار شکر این کارها بر سر ملت پاک آریایی فارس نیفتاد و اتقاقات بر عکس شد و کردها بمباران شدند و آواره مرزهای عراق و شوروی و قاضی محمد های مزدورها و ملت کرد به دار کشیده شدند و صدها هزار آذری هم در 1324 قتل عام شده و 400 هزار مهاجر آذری ایران را ترک کرده و مردند . شیخ خزیل ها در اهواز سرکوب و ترکمن صحرا

و مشروطیت سرکوب و کودتای 28 مرداد تا زمان ما ادامه یافت همه آریایی های فارس نژاد و فارس زبان ها در امن و امان هستند و رعیت ها و اقوام وحشی صحرا گرد و عقب مانده و بی فرهنگ و بی تمدن ترک و عرب و بلوچ و لر و کرد و ترکمن همه مغلوب شدند و تنها یک قوم و یک ملت برگزیده خدا "پارس های آریایی" بر صدارت همه کشور ایران تکیه زد. باز صد هزاران شکر از معتری بی سواد که با همت انگلستان بزرگ شاه شد.