Skip to main content

جناب اقبالی نوشته شما را

جناب اقبالی نوشته شما را
Anonymous

جناب اقبالی نوشته شما را خواندم . اولا حرکت اذربایجان جنوبی پانتورکیزم نیست بلکه عده معدودی در فکر اتحاد تورکان جهان هستند که جایگاهی در حرکت ازربایجان ندارند همان طور که عده ای هم در میان ملت فارس وجود دارند که به پان ایرانیسم اعتقاد دارند و حتی در ایران حزب رسمی به همین نام وجود دارد که من هرگز اعتراضی از سوی شما نسبت به این گروه رسمی ندیده ام و نخوانده ام.امیدوارم بودم به جای پان عربیسم و پان تورکیزم در تیتر مقاله از کلمه نژاد پرست استفاده میکردید. در حالی که در پایان نوشته خود گفته اید که بعنوان انسانی ازدیخواه این مقاله را نوشته اید در حالی که به راسسیم و فاشیزم فارسی موجود در ایران حتی در حد یک جمله هم اشاره نکرده اید . در ادامه مقاله خود سعی کرده اید با گفتن این جمله :

(مسئله رهائی کردستان مهمترین و مبرمترین موضوع خاورمیانه می باشد که ملت ایران بخاطر عدم حمایت همه جانبه از کرد و کردستان، عذرخواهی تاریخی به انها بدهکار است.)

اولا القا کنید که گوی حقوق کردها در تقابل با حقوق یک ازربایجانی و یا یک عرب است . و گفته اید که کردها به خاطر همراهی با اذربایجانیان کار اشتباهی کرده اند .!!! چه فرقی بین حقوق کرد ، اذربایجانی و عرب وجود دارد . که شما در مورد یکی از انها انهم فقط در حرف دفاع میکنید و از بقیه به عنوان فاشیست نام میبرید . من نمیدانم چه کسی ایمیل توهین امیز میفرستد مطمئن هستم که خود شما هم نمیدانید که ان را به ما نسبت میدهید. اما این را بدانید که من 40 سال سن دارم و با توهینهای شما ایرانیان و تبعضیات سیاسی و فرهنگی اقتصادی تحمیل شده از طرف همان ایران شما بزرگ شده ام . و این حیرت انگیز است که حتی یک کلمه در این مورد ننوشته اید . کجای شما انسان دوست است. انسان دوستی گزینشی نیست . کسی مجبور نیست تمامیت ارضی ایران را قبول کند . ایا میتوان به کاتالانهای اسپانیا فاشیست گفت چون فکر میکنند تحت ظلم قرار گرفته اند. من مقاله ای در جواب این مقاله خواهم نوشت که انتظار دارم در همین سایت منتشر شود ممنونم.
اما در مورد حرکت اذربایجان . حرکت اذربایجان حرکتی است اذربایجانگرا و اذربایجان نامی است جغرافیای نه نژادی. الته من قبل از شما وجود بیماری توررکگرای در بین بعضی از جوانان حرکت مشاهده کرده ام که در جواب انها مقاله نوشته ام و توهین شنیده ام .امیدوارم شما هم جرات انتقاد از پان ایرانیست را داشته باشید. و مقاله ای در نقد نژاد پرستی فارسی همین جا بنویسید که ما همه میزان انسان دوستی و ازادی خواهی شما را ببینیم الته اگر جرات دارید. مقالات من در نقد تورکگرای در لینک زیر وجود دارد و جالب است که تمام وب سایتهای حرکت ملی اذربایجان ان را منتشر کرده اند . برای من جالب است بدانم که اگر شما مقاله ای در نقد نژاد پرستی فارسی بنویسد کدام وب سایت حاضر به چاپ ان خواهد شد ...بله جناب اقبال اقبالی جواب این سوال نشان دهنده میزان انسان دوستی موجود در ایران است.

http://www.azeracademy.blogspot.com/2012/12/blog-post_14.html

http://www.azeracademy.blogspot.com/2012/12/blog-post_19.html