Skip to main content

جناب زمان،

جناب زمان،
یونس شاملی

جناب زمان،
لزومی ندارد که شما خود را به کوچه علی چپ بزنید و با نوشتن اینکه "انتقاد کوچکی" از براهنی شده، از زیر بار مسئولیت انتشار چنین کلیپ اهانت آمیزی شانه خالی کنید. شما دقیقا میدانید که چه کار کرده اید. یک لومپن تمام عیار را (منظورم همین مشیری است) با لهن توهین آمیز به یک ملت، و با جهل تمام در خصوص مسئله و با کثیف ترین الفاظ (که گویا ترکها مریض هستند) را علیه دکتر براهنی منتشر میکنید و واژه هایی در اهانت به ترک ها (عقئده ایی ها، ترک بازی...) بیان میکند و شما میگویید "انتقاد کوچکی" کرده است!

همین لومپنی که شما اسم اش را "جناب مشیری" می خوانید در این حد شعور ندارد که تحمیل زبان بیگانه (فارسی) به یک ملت و یا ملتهای غیرفارس، را رفتاری استعماری و نژادپرستانه بداند. تازه میگوید ....خدا پدر فلان معلم را بیاموزد که تو را با شاعران بزرگوار آشنا ساخت...

گویا کسانیکه در دنیا با شاعران بزرگوار فارس آشنایی ندارد همه بیسوادند! این لومپن شما اینقدر شعور ندارد که بفهمد که براهنی به آن سیاستی اعتراض میکند که کودکان (ملیتهای غیرفارس در ایران) را از تحصیل به زبان مادر در مناطق ملی خودشان محروم کرده است. این آدم اگر شعورش در این حد است و شما سخنان ایشان را در اینجا منتشر میکنید، سطح تان از ایشان هم پایین تر می آید. امیدوارم متوجه قضیه هستید. ضدیت با مردم ترک شما را تنها و تنها میتواند در صف و ردیف ناسیونالیستهای افراطی صرب در یوگسلاوی سابق قرار دهد و نهایت این اندیشه چیزی جز قصابی مردم نیست. این هم افتخاری ندارد.