Skip to main content

فدرالیسم و یا استقلال قوم

فدرالیسم و یا استقلال قوم
Anonymous

فدرالیسم و یا استقلال قوم پرستی نیست بلکه در واقع روشهای شناخته شده بینالملی هستند برای پایان دادن به قوم پرستی و تمامیت خواهی قوم حاکم. که در مورد ایران قوم فارس است. اگر حرف شما را قبول کنیم باید بپذیریم تمام اوروپا و امریکا و اکثر ممالک متمدن دنیا قوم پرست هستند. من واقعا نمیدانم شما حقیقاتا در دنیای معاصر امروز زندگی میکنید؟؟ باور کردنش مشکل است.
اگر مردم ما مشکل ملی و فدرالیسم ندارند کدام دلیل باعث نگارش این مقاله از طرف شماست. این گروهای بی پشتوانه را به حال بگذارید. !!
کلمه انسان فقط یک کلمه نیست بلکه محتوا دارد . انسانها همهگی یک شکل نیستند متشکل از فرهنگها و نژادهای مختلف هستند. انکار این خصوصیات انکار انسان است. در هیچ کجای دنیا انساگرای مسخ شده و توخالی شما پذیرفته نیست.

زمانی میتوانید خود را طرفدار حقوق بشر نشان دهید که اولا مقاله ای بر ضد تمامیت خواهی و قوم پرستی فارسی اینجا منتشر کنید تا ما هم بدانیم ایا خودتان میتوانید منسوبیت خودتان به فرهنگ و زبان فارسی را انکار کنید ؟؟؟ اگر شما توانستید چنین انسانیتی را متصور باشید ما هم پشت سر شما همچو دانش اموزانی که پشت سر رهبر خود حرکت میکنند ما هم خودمان را انکار میکنیم.به خاطر انسانیت مد نظر شما. الته اگر چنین انسانیتی وجود خارجی داشته باشد.