Skip to main content

سرنگونی ملاها به دست زنان

سرنگونی ملاها به دست زنان
Anonymous

سرنگونی ملاها به دست زنان مبارز ایران.........

لوردانا بیفو روزنامه نگار و پژوهشگر امور اجتماعی در ایتالیا در مقاله یی موقعیت زنان در مقاومت ایران را مورد توجه قرار داده و آن را خاری در پهلوی رژیم مستبد مذهبی دانسته است.

بخشهایی از این مقاله به نقل سایت آزادی و عدالت، ۸ دی ۱۳۹۱:
«اکثر اعضای مقاومت ایران را زنان تشکیل می‌دهند. اتفاقی نیست که پرزیدنت مقاومت ایران یک زن به نام مریم رجوی می‌باشد و این خاری است در پهلوی رژیم ظالم مذهبی و به همین دلیل اختناق بر روی زنان را مضاعف کرده‌اند. این یک ارزش والا و یک سمبل برای یک جنبش مقاومتی می‌باشد که توسط یک زن رهبری می‌شود، به‌خصوص در جامعه‌ای که معیارهای مذهب شیعه و سنی از نوع اطاعت اجباری حاکم می‌باشد. تضادی که می‌تواند جامعه را به جنگ داخلی ببرد. این یک خطر جدی برای رژیمی است که حاکمیت را به دست مردان مذهبی می‌خواهد. در این راستا در روز یکشنبه شانزده دسامبر۲۰۱۲ شاهد خبر تصویب قانونی دیگر علیه زنان ایران بودیم که زنان بدون اجازه مرد خانه، همسر، پدر بزرگ و یا حاکم شرع نمی‌توانند برای مسافرت پاسپورت دریافت کنند.
همان‌طور که خانم مریم رجوی رئیس جمهور مقاومت گفت: یک مقاومت با حضور گسترده‌ی زنان و حمایت شده از سوی مردانی که (از نظر انسانی) ارتقا یافتهاند و تمام مسؤلیتهای رهبری‌کننده را به زنانی واگذار کرده اند که تحت ستم و آزار و اذیت خمینی و امروز آیت‌الله‌های حاکم بر ایران هستند و این خاری است در پهلوی یک رژیم سرکوبگر مذهبی.
ممنوعیتهای سیستماتیک رژیم علیه زنان با هدف خنثی کردن اراده‌ی زنان برای سرنگونی جمهوری اسلامی می‌باشد. متأسفانه سکوت مطبوعات بین‌المللی با این پدیده همکاری مستقیم می‌کند، به‌خصوص ندادن خبر درباره کارهای بزرگی که زنان ایران در حال انجام دادن برای آوردن دموکراسی در ایران هستند: جدایی دین از دولت، آزادی مذاهب، سیاست و حقوق‌بشر و ساختن یک جامعه‌ای مطلقاً دموکراتیک و سکولار.
... در روز ۱۳نوامبر۲۰۱۲ حاکمان ایران چهل‌و پنج نفر را بدار آویختند و تعداد اعدامیان از اول سال مسیحی به ۴۴۰نفر می‌رسد.
گذشته از زندانیانی که در زندانها زیر شکنجه کشته می‌شوند، از جمله ستار بهشتی وبلاگ نویس که در ایستگاه پلیس زیر شکنجه جان سپرد، ۳۵ اعدام جمعی در زندان مشهد در شمال شرقی ایران صورت گرفته است. این سی و پنج نفر از بند۱۰۱ وکیل آباد بودند.
همان‌طور که آقای ابوالقاسم رضایی نماینده شورای ملی مقاومت گفت: خروج نام مجاهدین از لیست تروریستی آمریکا تعادل قدرت در رژیم را بهم ریخت و این یک امتیاز به نفع مقاومت می‌باشد.
در این نقطه رژیم دیکتاتوری از یک طرف درگیر تضادهای عمیق درونی خود از طرف دیگر تأثیرات جدی تحریمهای اقتصادی، رژیم را وادار به سرکوب هرچه بیشتر مردم می‌کند، و این یک رکورد تاریخی به نظر می‌آید: در دو هفته‌ی گذشته حداقل ۱۰۰نفر حلق‌آویز شدند و کشتن وحشیانه ستار بهشتی افکار عمومی بین‌المللی را حساس کرده است. نماینده‌ی ویژه‌ی سازمان ملل تأیید کرد که وضعیت حقوق‌بشر در ایران رو به وخامت گسترده می‌باشد.
پرزیدنت مقاومت ایران خانم مریم رجوی در سخنرانی ۱۷نوامبر، در یک کنفرانس بین‌المللی در پاریس گفت: بحرانی که رژیم آیت‌الله‌ها را فراگرفته شامل پنج جنبه می‌باشد: قیام مردم سوریه، درگیریهای درونی رژیم برای به دست آوردن قدرت بیشتر، برنامه‌ی هسته‌یی، نارضایتی اجتماعی و بحران اقتصادی.
ورود خمینی در سال ۱۹۷۹به ایران که باعث برقراری یک حکومت بنیادگرا بر پایه‌ی تک حزبی گردید راه را برای هرگونه رفرم و حضور رهبران لائیک برای رسیدن به حاکمیت را مسدود کرد و قدرت را در اختیار ولایت‌فقیه گذاشت …
یقینأ می‌توان گفت که رژیم آیت‌الله‌ها توسط مبارزه‌ی این زنان سرنگون می‌شود و این نه تنها یک پیروزی برای ایرانیان می‌باشد بلکه انگیزهیی برای تمام زنان دنیا خواهد بود».