Skip to main content

جناب اولاد اعظمی، من نمی دانم

جناب اولاد اعظمی، من نمی دانم
Anonymous

جناب اولاد اعظمی، من نمی دانم که شما به چه طریقی وارد مدیریت سایتی مانند ایرانگلوبال شده بودید، واقعیت را بخواهید آنجا در کلاس شما نبود.
من در بعضی از نوشته ها و کامنتهای شما، توهین و گستاخی را آشکار و عریان مشاهده میکنم. به تیتر همین مطلبی که در اینجا منتشر کرده اید، نگاه کنید. توهینی آشکار است به جناب توکلی. به نظر من بهتر بود که جناب توکلی جوابی به شما نمیدادند و به خوانندگان واگذار میکردند که قضاوت کنند ولی ایشان در جواب شما کامنتی را با کمال متانت نوشتند. از اول هم آشکار بود که شما وقتی مخاطبی در اینجا پیدا نمیکردید، به جار و جنجال در بالاترین و جاهای دیگر دست میزدید و اینکار را هم کردید. آخر کمی هم انصاف اگر داشته باشید خوب است. به هر حال شما و طرفین حرفهای خودتان را بقدر کافی زده اید. حالا بگذارید که خوانندگان قضاوت کنند. من شخصا که دیگر مطالب شما را نمیخوانم و هرجایی هم

که شما با آنها همکاری بکنید با بی میلی میروم و نگاه میکنم. من تا بحال جایی ندیده ام که شما بگویید که اشتباهی مرتکب شده اید. آخر مگر میشود که همیشه شما درست بگویید و حق داشته باشید و اشتباه نکنید؟ لطفا یکبار هم که شده اینرا در جلو آینه از خودتان بپرسید. مظمئنم که اگر هنوز وجدانتان را جایی باقی نگذاشته باشید به نتایج خوبی میرسید. آینه خیلی چیز خوبی است و من همیشه از آن استفاده میکنم و با خودم حرف میزنم.