Skip to main content

آقای علاء الدين فتح راضی

آقای علاء الدين فتح راضی
Anonymous

آقای علاء الدين فتح راضی .خواهش ميکنم اين نوشته روزنامه تابناک که وابسته به رژيم جنايتکار ايران است را بخوانيد و با کامنت خودتان مقايسه بکنيد بعدا جواب دهيد کی و چه کسی خدمتگذار رژيم است . يک انتقاد سالم از خود باعث سر بلندی است . رژيم تا حد تهديد قطع حقوق مردم آذربايجان جلو رفته .آيا اين نشانه استقلال و غير وابستگی حرکت ملی آذربايجان نيست . کجاست ... انصاف .!!!! حمله سایت بازتاب به آذربایجان جنوبی

حمله سایت بازتاب به آذربایجان جنوبی


به دنبال پیروزی تیم محبوب آذربایجان جنوبی و جهانی شدن شعار " آذربایجان جنوبی ایران نیست"، فارشیستها با عصبانیت بسیار عجیبی به مردم آذربایجان جنوبی و شمالی حمله و آنها را تهدید کرده است. با وجود اعتراض بسیاری از فعالین ملی آذربایجان جنوبی به سایت بازتاب، این سایت فقط به درج تمامی نظرات همسو با فارشیستها کرده و فقط چند تا از نظرات مخالف را چاپ کرده است. گوناز تی وی با باز نشر این نظرات و همچنین اصل مقاله ضد آذربایجانی بازتاب در صدد حاضر کردن برنامه در این مورد است. ما ضمن تشکر از ملت غیور آذربایجان جنوبی، به فارشیستهای فارسگرا هشدار می دهیم که با تمامی توهینهای آنانبی جواب نخواهد ماند. متن زیر جواب ۴ آذربایجانی و اصل مقاله است.
====================================================

1- نکاتی چند در مورد خزعبلات نوشته شده توسط بازتاب قابل تامل است:خیلی جالبه که همه را دعوت به آرامش در مقابل پان ترکها میکنی ولی خودت توازن عصبیت را بدجور از دست دادی و این نوشته ها عوارض جانبی نوعی سوزش است که آقای دکتر احمدی نژاد هم گفته اند باید آب را آنجا ریخت.بازتاب به هیچ وجه حق نداری به مردم شریف آذربایجان در لابلای مزخرفاتی که نوشتی توهین کنی و بگویی زبان آذریها مسخره است که مسخره خودت و کل وجودت است.((همان قسمت که نوشتی باکویی ها با دندان طلا و جیب خالی!!!(مانات 5000 تومنی میدونی چه قدرت خریدی بهشون داده!) و لهجه مسخره شان!!!!))آیا میدانی بخشی از آذریها بخصوص منطقه قره داغ (اهر و ورزقان و..)دقیقا همین لهجه را دارند که شما مسخره میدانید؟بازتاب کی به تو این حق را داده که برای مردم سر و سرور ایران(به فرموده مقام معظم رهبری آذربایجان سر ایران است) تعیین تکلیف میکنی و حقوق کارمندان و بازنشسته ها را میگویی پرداخت نمی کنیم؟عجب!!!ببین کار مملکت به کجا رسیده که یک سایت فیلتر شده درپیت برای مردم سرزمین سردار ملی ها و باکریها و بابکها خط و نشان میکشد!درثانی مگر هزینه های شهرداری از جیب مردم تامین نمیشود یا مگر آذربایجان قطب کشاورزی و معدنی و صنعتی ایران نیست و شاهراه ارتباط ایران با اروپا و آسیای میانه نیست یا مردم را جیگر فرض کردی؟اگر اینجوری باشه که تو فکر میکنی برای ورود و خروج هر کامیونتان عوارض بگیریم یا اصلا راه زمینی اروپا را به رویتان ببندیم چه حالی بهتان دست میده؟(تهدید جواب تهدید)
در لابلای اراجیفت مردم و هواداران تیم تراکتور سازی را بیسواد !!!(دانشگاههای تبریز در بازی تراکتور کلا تعطیل میشود)و معتاد!!!و اراذل و اوباش می نامی و انتظار داری در مقابل هجمه اینچنینی که بارها در ورزشگاههای ایران مشابهش را شاهد هستیم (بازی با داماش و ملوان و نفت آبادان با اون عکس خودشان و یا بازی مقابل قرمزهای تهران)هواداران با غیرت و با ادب و فرهیخته و ورزشکار تراکتور، واکنش نشان ندهند؟!!!
واقعا براتون متاسفم که با بزرگنمایی برخی مسائل جزئی و ندانم کاری عده ای قصد تخریب مردم آذربایجان رو داری که در جنگ 8 ساله بخاطر ایران و ایرانی صدامیان رو بارها ناکام گذاشت و به یاری همان آبادانیهایی شتافتند که در ورزشگاهها علیه ترک زبانان شعار میدهند و حالا رسم جوانمردی این نیست که با جوسازی و تضعیف تیم بسیار محبوب و مردمی تراکتور سازی آذربایجان ایران دشمنان ایران و آذربایجان و تیم تراکتور را خوشحال سازی!!!
حالا تیمتون دیروز مساوی کرده دیگه نباید برای تیم پیروز اینگونه نا جوانمردانه حاشیه سازی کرد.

2- با اینکه مطمئین هستم این نوشته های مرا چاپ نخواهید کرد اما حداقل کسی که این مقاله را نوشته خواهد خواند