Skip to main content

آقای یوسف آذربایجان،

آقای یوسف آذربایجان،
Anonymous

آقای یوسف آذربایجان،
خیلی ممنون از کامنت هایتان. نمیدانم شما چگونه از نوشته من این برداشت را کرده اید که جمهوری اسلامی خواهان تجزیه ایران ست؟

. نمیدانم شما چگونه از نوشته من این برداشت را کرده اید که جمهوری اسلامی خواهان تجزیه ایران ست؟ البته که جدلئی طلب ها را محکوم و حتی مجازات خواهد کرد. تمام حرف من اینست که این برنامه شانتاژ رژیم است برای جدا کردن ملت آذربایجان از سایر ملت های ساکن ایران و ایجاد بی تفاوتی در میان فعالین جنبش ملی آذربایجان در برابر وقایع سیاسی ایران. از طرف دیگر رژیم با اینکار در دل مردم آذربایجان ترس ایجاد میکند که اکثریت قریب به اتفاق آن خواهان جدائی از ایران نیستند و باین ترتیب آنها را از جنبش ملی دور میکند که این خود برعلیه حرکت استقلال طلبانه آذربایجان است اگر در این بازکردن پلاکارت و حرکت هائی که در باریهای تراکتور روی میدهد ذره ای کمک به امر استقلال آذربایجان میکرد خود من پیشاپیش همه برای تراکتور کف میزدم چراکه حق تعیین سرنوشت را برای همه ملت ها از جمله ملت خودم آذربایجان تائید میکنم. براستی شما چیزی بنام تاکتیک را قبول دارید؟ آیا منکر رشد جنبش های ملی در زمان حکومت خاتمی هستید که اینچنین با جنبش سبز برای روی کار آوردن موسوی و کروبی مخالفت میکنید؟
عزیز وطن داش شما نه ملت خودتان را میشناسید نه دولت مقتدر و سفاک جمهوری اسلامی را که امروزه از هر چیزی بنفع خود سوءاستفاده میکند. اگر علاقمند به آگاهی بیشتر در این زمینه ها هستید لطفا دو نوشته مرا در لینک های زیر مطالعه بفرمائید:
http://www.azer-online.com/azer/?p=3908

http://www.azer-online.com/azer/?p=2450