Skip to main content

با احترام به شما و درود به

با احترام به شما و درود به
Anonymous

با احترام به شما و درود به روح مرحوم پدر شما. فکر نمیکنید که به عوض روشن کردن چراغهای دالانهای دیگران باید چراغ خانه خود را روشن کنید. متاسفانه نسخه فدرالیسم حالا دیگر موثر نیست. چرا؟ برای این که: این سرطان بد خیم است . دلیل : با کدام گروه می خواهید مذا کره بکنید:

۱- با نژاد پرستها؟ متاثر از افکار مانند ایرج افشار و ... که ترکها را قوم میدانند ولی میگوینند قوم فارس نداریم ! برای آنها مصرف مالیات برای چاق کردن زبان فارسی (از کودکستان تا آخر عمر ) امر طبیعی است تا اشعار حافظ را
بخوانند و لذت ببرند. ولی من اگر نتوانم اشعار فضولی و واحد را نخوانم( که نه میتوانم) اشکال ندارد.

۲- با جمهوری خواهان؟ دیدیم چگونه بر خورد غیر دموکراتیک با دگر اندیشان (مثال:اعلامیه مشترک کومله و حزب دموکرات) را دارند.
۲- با کردها؟ به نظر میرسد که منتظر جرقه هستندند تا سناریو عراق را پیاده بکنند. نگاهی به آمار خانه هائی که فقط در ارومیه خریده اند بیاندازید. از دو در صد (قبل از ۱۳۵۷) به سی وپنج در صد رسیده است. شایع است که حکومت اقلیم کردستان کمک قابل توجهی کرده است. تا به موقع سناریو ضمیمه قورت دادن آزربایجان غربی فراهم شود.

با احترام توصیه می کنم که به خود آیید و فکری برای آزربایجان بکنید. برای خودتان هم مفید است : نژاد پرستهاحالا شما را حلوا حلوا سرتان می گذارند ولی به محض اینکه لب تر کنید از حقوق ترک وعرب وکرد و ... صحبت کنید مثل آقای براهنی با موجی از ... مواجه خواهید شد.
من نه یک فعال سیاسی هستم ونه عضو یک جریان سیاسی. چهل سال هست که در خارج مقیم هستم. اولین بار هستم که نوشتار شما را خواندم. یاد پدرم افتادم که وقتی خبر مرگ مرحوم ابوی شما را شنید گریه کرد ...