Skip to main content

شما ایمان داشته باشید ملت کرد

شما ایمان داشته باشید ملت کرد
Anonymous

شما ایمان داشته باشید ملت کرد - ترک - عرب نه بدنبال فدرالیسم قومی ونه جغرافیایی و نه منطقه ای و استانی هستند. ما دنبال هویت و شناسنامه و ملیت خود هستیم که نود سال است از سوی حاکمان ایران و سوریه و ترکیه انکار شده. پس من بعد متوجه باشید که ما ملیتهای ایرانی تنها بدنبال فدرالیسم ملی هستیم .
فدرالیسم ملی آذربایجان جنوبی در پی کسب رسمیت زبان ترکی و رسمیت هویت ملی خود در کنار ملیت و رسمیت ملت فارس است . بقیه مسایل که شما به چپ و راست می زنید همه باد هواست.
تازه تنها فدرالیسمی که در منطقه خاور میانه بسیار موفق بوده و منطقه تماما خرابه و شمیایی شده کردستان عراق را امروزه در کمتر از ده سال به دوبی و کویت دیگری مبدل نموده و در اوج آمنیت و آرامش در قلب بحران و جنگ و بمب و تروریسم موفق عمل کرده تنها فدرالیسم کردستان عراق است . اما فدرالیسم مدرن و مترقی دیگر نیز تنها فدرالیسم کانادا در منطقه

فرانسوی نشین کبک است که مورد قبول ملتهای کرد -ترک - عرب - ترکمن و بلوچ است. و گرنه شما زیاد زحمت نکشید و نسخه دلخواه خود را برای شصت و پنج درصد ملیتهای غیر فارس نپیچید. حرف آخر را حزب دمکرات و کومله به همراه ملت آذربایجان جنوبی به شما زده اند.
ما با شناخت از روحیه فاشیستی انحصارطلبانه روشنفکران و ملت فارس هیچ امیدی به همان دو نمونه فدرالیسم مذکور که قید کردم را هم نداریم لذا شما با اعمال حرکات و اعمال نژادپرستانه خود کشور را به سوی تجزیه و جنگ قومی خواهید کشاند و خود عامل و مسبب جنگ و برادر کشی خواهید بود. در آخر اینکه نگرانی شما بی مورد است