Skip to main content

با سلام به آقای الیار آقای

با سلام به آقای الیار آقای
Anonymous

با سلام به آقای الیار آقای تبریزی و همچنین خوانندگان گرامی‌ ایران گلوبال

آقایان محترم الیار و تبریزی!

من نهایت سعیم را برای فهمیدن شما به کار میبندم و باور بفرمائید که از لحاظ بهره هوشی هم به استناد تست‌های هوش کاملا استاندارد شده بالاتر از متوسط هستم.

ولی‌ آیا شما هم برای فهمیدن درد ملت تورک ساکن در ایران همین مقدار سعی‌ را به کار می‌‌بندید؟ آیا شما ناسیونالیست بودن این جنبش را نمی‌‌بینید؟ بعید می‌دانم!!!



آقای الیار محترم! شما همین شعارهای منحرف کننده به قول خودتان را از جنبش حذف کنید؛ محض رضای خدا چیزی هم از جنبش باقی‌ می‌‌ماند؟!

آیا ناسیونال بودن این جنبش از نظر شما یک امر کنشی مثل فاشیسم و نازیسم در آلمان هیتلری است که خود را برتر از سایرین می‌داند و در صدد حذف سایرین از هر طریقی حتا توسل به خشونت است؟و یا واکنشی نسبت به فاشیزم فارسی و پان ایرانیزم که در پی‌ احقاق حقوق پایمال شده از جانب فاشیزم آریایی و شاید هم تشکیل یک دولت مستقل برای خود است؟! تا به احتمال تشکیل یک دولت و کشور مستقل میرسیم داد شماها در میاید که و مصیبتا که پس جهان وطنی چه میشود؟ آقایان محترم آیا جهان وطنی شما زوری است؟! آقای محترم همه می‌دانند که ورزش برای سلامتی‌ مفید است ولی‌ هیچ دولتی و هیچ ارگانی‌ به زور مردم را ورزش نمیدهد!!!

پان ایرنیزم که یک حزب رسمی‌ با سایت و دم و دستگاه است از هر چه انتقاد به دور است و حضراتی مثل شما با قدرت هر چه تمامتر چسبیده اید‌ به پان تورکیزم که معلوم هم نیست چه کسانی‌ هستند که ما خودمان نمیشناسیم ولی‌ فارس‌ها و اذریها!!!(مثل آقای پاپک) آنها را از ۱۰ فرسخی تشخیص می‌‌دهند!