Skip to main content

آقای نگهدار مقاله شما شائبه

آقای نگهدار مقاله شما شائبه
Anonymous

آقای نگهدار مقاله شما شائبه خوشخيالي پيري را تداعي ميكند . چنانچه نگهبان مراقبت از اصلاح طلبي حكومتي و نگران عدم ورود آنها به انتخابات خرداد 92 هستي . مقالات اخير شما هربار بيشتر از قبل مرا شگفت زده تر از قبل می کند.با وجود چنین اپوزیسیونی و بويژه شما نماد فداييان که از یک سوي به پذيرش خاتمي توسط رژیم دلخوش هستي و سوي دیگرش كه به آمريكا و رضا پهلوی چسبیده است، جمهوری اسلامی صدسال دیگر هم سرکار خواهد بود. اما مي پرسم:
1- تا اين حد بها دادن به خاتمي اسباب تمسخرتان را فراهم ميكند. هيچيك از دوستداران شما حتي داخل كشور زيربار تبليغ موضع ذهني شما نخواهند رفت .
2- نامه شما به رهبر جمهوري اسلامي ايران عين نامه محمود احمدي نژاد به اوباما مي باشد كه با استقبال روبرو نشد . زيرا مخاطبين نامه شما و احمدي نژاد شما را در حد و اندازه ديپلماتيك نمي بينند.

3- حضور خاتمي قطعا به پرشوري انتخابات نخواهد انجاميد و جلب20 ميليون راي و ريختن به سبد اصلاح طلبان بخاطر نقش خاتمي را از انديشه بيرون كنيد.
4- مردم ايران بويژه اقشار مدرن شهري و عناصر شاخص روشنفكر داخل اين بار به خاتمي و اصلاح طلبان روي خوش نشان نخواهند داد . مردم سرخورده و مايوس از انتخابات شده اند
5- رژيم جمهوري اسلامي بيشترين بهره از مقاله شما را عايد خود مي سازد . حتما مي پرسي چگونه ؟ رژيم از موضع خيالپردازانه شما نسبت به خاتمي شلاقي خواهد ساخت براي شانه و كتف اصلاح طلبان