Skip to main content

نقطه نظراتی که در آیین نامه

نقطه نظراتی که در آیین نامه
Anonymous

نقطه نظراتی که در آیین نامه ایرانگلوبال مطرح شده، و ادعای وجود فضای آزاد رسانه ای در جهت حفظ دموکراسی و در نظر گرفتن حقوق دموکراتیک نویسندگان و کاربران، با آنچه در عمل پیاده می شود متفاوت است. بهترین قیاسی که این سایت را از دیگر رسانه های معروف مجازی ایرانی متمایز میکند، دارا بودن نقشی به مانند" قهوه خانه قنبر" در میان آنها است. دربش به روی همگان باز است. آش شله قلمکاری است که از هر مقوله و معجونی در آن یافت میشود. ممکن است که اسم این روش را بشود آزادی در بیان گذاشت اما بعید است که به آن اهدف مورد نظر آقای داریوش برادری با مفهوم " وحدت در کثرت" برسد.
زمانی که بخش نظرات این سایت راه افتاد نظرات کاربران بدون کنترل در آن بخش ظاهر میشد ...

و مدیریت سایت بطور مداوم دم از برتری ایرانگلوبال نسبت به دیگر رسانه ها میزد و این در صورتی بود که این بخش تبدیل به چاله میدانی شده بود که بسیاری از نویسندگان و کاربران مورد زشت ترین توهین ها و حتاکی ها قرار میگرفتند و ادب و نزاکتی که لازمه بحث و گفتگوی سازنده رسانه ای باشد رعایت نمیشد. در نتیجه و پس از مدت ها راهنمایی، درخواست و توضیح و تعین مسئولان مختلف در جهت بهتر شدن آن فضا، به نتیجه نرسیدند و تصمیم به دو مرحله ای نمودن نظرات نمودند. در این دو مرحله ای هم هنوز این سایت به مانند دیگر سایت ها به کیفیت مطلوب نرسیده است و مسئول نظرات دایما مجبور به نوشتن توضیحات و عذر خواهی از غیبتش در کنترل و عدم رعایت در درج به موقع نظرات و یا متهم گردیدن به زیر پا گذاشتن تساوی حقوق کاربران در درج نظرات میگردد.
این نظرات را به عنوان یک بیننده دایمی و پیگیر سایت ایران گلوبال نوشتم و بمانند آقای برادری از موفقیت هایش در رسیدن به اهداف واقعی اش در جهت برقراری دموکراسی در کشورمان ایران خوشحال خواهم گردید