Skip to main content

تهديدهای توخالی و واکنشهای

تهديدهای توخالی و واکنشهای
Anonymous

تهديدهای توخالی و واکنشهای هراس آلود رژيم آخوندی در برابر خشم جامعه جهانی

لاريجانی: استفاده تروريستها از سلاح کشتار جمعی و زمينه سازی برای آمريکا و اسراييل
معاون ستاد فرماندهی نيروهای مسلح رژيم: پيامدهای شديد عبور از خط قرمز سوريه برای کاخ سفيد

سردمداران رژيم آخوندی که از خشم و نفرت جامعه جهانی از حمله شيميايی ديکتاتوری سوريه به مردم اين کشور و کشتار بيش از 1300تن از مردم غيرنظامی به ويژه کودکان و زنان، و برملا شدن نقش اين رژيم در کشتار مردم سوريه، سخت به وحشت افتاده اند، ضمن نسبت دادن اين کشتار به اپوزيسيون سوريه به تهديدهای تو خالی رو آورده اند تا مانع واکنش جامعه جهانی عليه اين جنايت جنگی و جنايت عليه بشريت شوند.
پاسدار-سرتيپ جزايری، معاون ستاد کل نيروهای مسلح رژيم آخوندی، در همين رابطه گفت: «آمريکا محدوده خط قرمز جبهه سوريه را می داند و هر گونه عبور از خط قرمز سوريه پيامدهای شديد برای کاخ سفيد در پی خواهد داشت». وی در واکنش به برخی اظهار نظرهای مقامات غربی مبنی بر استفاده از گزينه دخالت نظامی در سوريه گفت: «هم اکنون دولت و مردم سوريه در جنگ تحميلی تروريستی استکبار و ارتجاع، دست برتر را دارند... هر يک از همدستان آمريکا و رژيم صهيونيستی در جنگ تروريستی عليه سوريه با مشکلاتی مواجه شده اند و کسانی که بر دامنه اين آتش می افزايند، از انتقام ملتها (بخوانيد تروريستهای رژيم ايران) در امان نخواهند بود» (خبرگزاری حکومتی ايسنا- 3شهريور 1392).

پاسدار لاريجانی، رئيس مجلس آخوندی، نيز در يک داستان پردازی سخيف و ابلهانه گفت: «استفاده از سلاحهای کشتار جمعی که تروريستها در سوريه استفاده کردند بستر سازی برای فرصت طلبی آمريکا و رژيم صهيونيستی است تا در خلال جنگ افروزی بين طوائف و مذاهب، زمان برای صلح قلابی در فلسطين و تحقير مجدد ملت مظلوم فلسطين را فراهم کند... کشورهای زورگو و ياغی چون مسير تحولات در منطقه را به نفع اهداف سلطه طلبانه خود ارزيابی نکردند، پروژه آشفته سازی منطقه را کليد زدند» (خبرگزاری وزارت اطلاعات-مهر- 3شهريور 1392).

دبيرخانه شورای ملی مقاومت ايران
4شهريور1392 (26 اوت2013)