Skip to main content

آقای توکلی، با سلام،

آقای توکلی، با سلام،
Anonymous

آقای توکلی، با سلام، گرامیداشت خاطره قهرمانان راه آزادی خوب است، ولی نه به اینصورت که شما در مورد، خانواده بهکیش توصیف میفرمائید:"من مخفی (فراری ) شده بود م ولی ساواک محمود را دستگیر کرد و اطلاعاتی در باره من از او طلب می کرد ....یک ماه بعد منهم دستگیر شدم ؛ در زندان مشهد با هم دوست شده بودیم ...بار دوم بود که دستگیر می شد ."
آقای توکلی، شما چنان با شبهه صحبت میکنید که گویا شما یک شخصیت مهمی بودید، و گویا محمود، شما را لو داده است. اگر مدارکی در دست دارید که کسی شما را لو داده است، همه را رو کنید. اگر چنین نیست شبهه آمیز صحبت نکنید. و به خودتان لطمه نزنید. چون جو پلیسی سازمان خدا بیامرز اکثریت را همه میشناسند. آقای عزیز! از طرف دیگر به جای تجلیل از خانواده مبارز محمود، و نقش قهرمانانه آنان، در خاتمه میگوئید: "خانواده بهکیش 6 نفر از خانوداه شان را از دست دادند و من همیشه با خود م می

گفتم که :" محمود یکی از بد شانس ترین سیاسی های ایران بود" چهار بار دستگیری بدون اینکه کاری کرده باشد"......
اکنون سئوال اینست، که چرا با بکار بستن کلمه "بد"، و یا "بدشانس "، جانبازی، و نقش انقلابی این خانواده را، توهم آمیز و ضایع میکنید، و در سایه قرار میدهید؟ یعنی اینقدر خواننده را ساده، کودن، و احمق بحساب میاورید؟، که فکر میکنید، شبهه آمیز بودن صحبت شما را نمی فهمند؟ شما تا دهن باز میکنید، افکارتان افشا میشود، آیا خود شما "چه گوارا" بودید، که مردم دنیا، از شما خبر نداشت؟ بجز بنیانگذاران سازمان که اغلبشان در درگیری های جنگل و شهر، و در خانه های تیمی در مقابله با جلادان ساواک آریامهری جان باختند، بقیه با سو استفاده از نام آن قهرمانان، در داخل سازمان خدا بیامرز اکثریت، هیچکاره، و ول معطل بودند، نمونه اش آقای نگهدار.