Skip to main content

وحشت شديد خامنه ای از تهاجم

وحشت شديد خامنه ای از تهاجم
Anonymous

وحشت شديد خامنه ای از تهاجم نظامی به ديکتاتور سوريه

ولی فقيه ار تجاع:دخالت آمريکا در سوريه فاجعه است، منطقه مثل انبار باروت است

خامنه ای در ديدار با کابينه آخوند روحانی از حمله قريب الوقوع به ديکتاتور خونخوار سوريه و چرخش اوضاع در منطقه به شدت ابراز وحشت کرد و گفت: دخالت آمريکا در سوريه فاجعه ای برای همه منطقه خواهد بود».

ولی فقيه ارتجاع در مورد چشم انداز تاريک رژيم گفت: «منطقه مثل انبار باروت است و هيچ آينده ای را نمی توان پيش بينی کرد».

خامنه ای که بر اثر شکست سياستهايش در منطقه و در سطح بين المللی، در جنگ گرگها نيز در وضعيت ضعيفی قرار گرفته، تلاش کردن بحران مرگبار درونی رژيم را لاپوشانی کند و با تعريف و تمجيد از آخوند روحانی گفت: «رای بالای مجلس به کابينه نشانه تعامل مجلس و دولت است و بدون ترديد شخص آقای روحانی، خود، نقطه قوت کابينه است»
وحشت ولی فقيه ارتجاع از وقوع حمله نظامی عليه ديکتاتور خونخوار و هم پيمانش در سوريه و شکست استراتژيک رژيم در منطقه
نماينده خامنه ای در کيهان: روز واقعه نزديک است! صاحبنظران وقوع جنگ را قطعی پيش بينی می کنند
پاسدار شريعتمداری نماينده ولی فقيه ارتجاع در کيهان وحشت شديد رژيم از تحولات منطقه و وارد آمدن ضربات نظامی بر ديکتاتور پليد سوريه را در سرمقاله چهارشنبه 6شهريور برملا کرد و زير عنوان «روز واقعه نزديک است!»، نوشت: اين روزها آمريکا و متحدان اروپايی و منطقه يی آن، آشکارا در صحنه حاضر شده و برای مقابله با محور مقاومت سوريه، آرايش نظامی گرفته اند. بهانه اين جنگ احتمالی که برخی از صاحبنظران وقوع آن را قطعی پيش بينی می کنند.

نماينده خامنه ای حکومت خونخوار بشار اسد را «متحد استراتژيک جمهوری اسلامی» توصيف کرد و با تکرار دجالگريها و تهديدات جنگ افروزانه رژيم که در اين ايام قبل از هر چيز شدت ترس ولی فقيه ارتجاع از پيامدهای مرگبار تحولات منطقه را برملا می کند اضافه کرد: «تشکيل و سازماندهی نيروی «دفاع الوطنی»، چيزی شبيه نيروهای بسيج خودمان است و بيش از دهها هزار عضو دارد. لذا با آغاز حمله به سوريه، همه روزه هزاران موشک سراسر سرزمين اشغالی و تأسيسات حياتی آن را زير و رو خواهد کرد.

نماينده ولی فقيه ارتجاع با وارونه گويی مضحکی در مورد انزوای منطقه يی رژيم، رژيم و حکومت سوريه را جهان اسلام توصيف کرده و با زبان رسوا و دجالگرانه رژيم، می نويسد: «جهان اسلام از فتنه انگيزيهای آمريکا و اسراييل و برخی کشورهای عربی به تنگ آمده اند و برای مقابله مستقيم به جای رودررويی با عوامل دست نشانده آنها لحظه شماری می کنند. اکنون جای اين پرسش است که آيا نبايد حماقت احتمالی آمريکا و متحدانش را به فال نيک گرفت؟ همه شواهد حکايت از آن دارند که اگر هياهوی اخير، عمليات روانی نباشد، روز واقعه نزديک شده و انتظارهای چندين و چند ساله برای انتقام رو به پايان است»!.