Skip to main content

جناب ائلیار: اولا: از اینکه

جناب ائلیار: اولا: از اینکه
Anonymous

جناب ائلیار: اولا: از اینکه بئی وا ژه تورکی است و مسئولین ایرانگلوبال به هر چه تورک و تورکی است الر ژ ی بدی دارند و از اسم تورک و تورکی مانند جن از بسم الله می ترسند
از عنوان شیرین جناب برای خطاب کردن تان استفاده کردم. با اینکه تا بحال حتی تک نوشته از از ایرانگلوبال را نخوانده ام اما گاها بعضی از پیام ها را می خوانم. بر طبق اصولی که بهش شدیدا پایبندم این نوشته شما را هم طبق معمول نخواندم و نخواهم خواند اما پیام های زیرش را خواندم. شما ادعا کرده اید که صادق هدایت باستان پرست و ناسیونالیست نبوده است. با اینکه در این باره تا بحال چندین مقاله نوشته و منتشر شده است اما فعلا من شما و دوستان را به یکی از اینها رجوع می دهم. مجید نفیسی نویسنده این مقاله نه تنها خوشبختانه پان تورک نیستند بلکه اهل اصفهان و یکی از شیفته گان فرهنگ پارسی تشریف دارند.

. لطفا دوستان و خودتان این مقاله را مطالعه کنید.
صادق هدایت و برتری نژادی: سامی ستیزی در “درام تاریخی مازیار”/ مجید نفیسی
http://www.shahrvand.com/archives/13502
ثانیا: اگر فحش دادن های هدایت نشانه عشق اش به انسان و ازادی است پس چرا مسئول سانسور کامنت ها در ایرانگلوبال—از جمله خود جنابعالی--- همیشه پیام های راست و مستقیم و بزک نشده هویت طلبان تورک را تلطیف می کنید؟ من که تا کنون در پیام های هیچ یک از هویت طلبان در ایرانگلوبال شاهد فحش و توهینی نبوده ام. اگر هم فحش و توهین بود پس چرا آنها به به حساب" عشق شان به انسان و ازادی" نمی گذارید.؟ فقط فحش های فارس ها نشانه عشق به انسان و ازادی است.؟ نکند این یکی هم از اکتشافات و یا اختراعات جدید جنابعالی است. حتما که می دانید تا بحا لااقل د و تا اختراع به اسم شما ثبت شده است.
پ.ن: از آنجائیکه مسئولین ایرانگلوبال صد ها بار نشان داده اند که بدون دست بردن در مقالات و اخبار آنها را بدون سانسور منتشر نمی کنند من اصلی را بنا نهاده ام که بر طبق این اصل اگر هم علاقه ای به مقاله ای داشته باشم که در ایرانگلوبال منتشر شده باشد آنرا باید از سایت های دیگر بخوانم و اگر در سایت های دیگر قابل دسترسی نبود از خیرش می گذرم..