Skip to main content

متاسفانه ماموران سانسور ،فیلم

متاسفانه ماموران سانسور ،فیلم
کیانوش توکلی

متاسفانه ماموران سانسور ،فیلم سخنرانی رفسنجانی را حذف کرده اند ولی فایل صوتی ان ، جای هیج شک و شبهه ی را باقی نمی گذارد که نظرات هاشمی بطور کامل مخالف خط مشی رهبری جمهوری اسلامی در مورد سوریه می باشد . دو ماه پیش 7 میلیارد دلار وام بلا عوض به دولت بشار اسد پرداخت شده بود. اسد رفتنی است . حمله امریکا کار رزیم اسد را یکسره خواهد کرد و هم اکنون دو دستگی در نظام ایجاد شده است

در این میان بسیاری از سایت‌های اینترنتی اصول‌گرایان و شماری از نمایندگان مجلس از دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خواسته‌اند با انتشار فیلم کامل سخنرانی رفسنجانی به ابهام‌های موجود را برطرف کند.

دفتر هاشمی رفسنجانی تاکنون در مورد فایل صوتی و فیلم ویدئویی منتسب به او سکوت کرده ‌و درخواست انتشار فیلم کامل سخنرانی سوادکوه را نیز بی‌جواب گذاشته است.
نعیمه اشراقی، نوه‌ی نخستین رهبر جمهوری اسلامی در فیسبوک خود نوشت: «آقای هاشمی رفسنجانی در ملاقات با جمعی از مردم اصفهان در ارتباط با بمباران اخیر سوریه سخنانی بدین مضمون مطرح كرده‌اند كه دولتی كه ملت خود را بمباران شیمیایی كند عواقب سخت آن را خواهد دید، همانگونه كه صدام در بمباران حلبچه ننگ ابدی را بر خود خرید و دچار چنین سرنوشت هولناكی شد.»


به رغم این، پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی اکبر هاشمی رفسنجانی روز سه‌شنبه، ۱۲ شهریور متن یک "گفتگوی منتشر نشده هاشمی درباره سوریه" را انتشار داد که می‌تواند به معنای تایید تلویحی موضع‌گیری مطرح شده او در روزهای اخیر تلقی شود.