Skip to main content

قتل عام سروهای ايستاده اشرف،

قتل عام سروهای ايستاده اشرف،
Anonymous

قتل عام سروهای ايستاده اشرف، جنايت عليه بشريت است- به قلم زينت ميرهاشمی..............
ای سرو آزاده، اين رسم توست که ايستاده بميری.

ای سرو آزاده، اين رسم توست که ايستاده بميری...
حمله جنايتکارانه در بامداد روز يکشنبه 10 شهريور به مجاهدان ساکن در کمپ اشرف، توسط مزدوران نوری المالکی بار ديگر بر ورشکستگی رژيم ولايت فقيه نقطه تأکيد گذاشت. اين يورش نشان دهنده ميزان ترس رژيم از مبارزانی است که صدها کيلومتر دورتر از کاخ ولی فقيه بدون سلاح و بی دفاع پايداری کرده و به ديکتاتوری تسليم نشدند.
به رگبار بستن زخميها، تير خلاض زدن و ربودن ساکنان کمپ اشرف، جنايت عليه بشريت و جنايت جنگی است که هيچ کس را نمی تواند در برابر خود ساکت بگذارد. به ويژه اينکه حضور 100تن از مجاهدان در اشرف محصول يک توافق بوده است. بنابراين علاوه بر سپاه تروريستی قدس و دولت المالکی، دولت آمريکا نيز در اين اقدام جنايتکارانه مسئول است.
در حالی که به کارگيری سلاح شيميايی توسط بشار اسد انزجار عمومی را برانگيخته و احتمال حمله به پايگاههای نظامی رژيم سوريه وجود دارد، حمله به کمپ اشرف معنای بيشتری پيدا می کند. واقعيت اين است که ترس سراپای رژيم جمهوری اسلامی از حمله به پايگاههای نظامی بشار اسد فراگرفته است.
يورش وحشيانه ديروز سيمای رژيم ولايت فقيه و مزدورانش در عراق را نشان داد و همزمان پايداری و شهامت کسانی که با دستان خالی اين چنين در برابر ديکتاتوری می ايستند و نه می گويند را هم برجسته کرد.