Skip to main content

اطلاعيه فرماندهی مشترک ارتش

اطلاعيه فرماندهی مشترک ارتش
Anonymous

اطلاعيه فرماندهی مشترک ارتش آزاد و انقلاب در داخل سوريه در محکوميت حمله به اشرف

هرکس که روند عمليات جنايتکارانه در منطقه و به ويژه در سوريه، لبنان، عراق و ايران را دنبال کند درمی يابد که يک هماهنگی کامل بين رژيمهای فاشيسم دينی در ايران و سوريه و عراق و حزب اللات (حزب بت لات) در لبنان وجود دارد و يک اتاق عمليات مشترکی هست که اين جنايتها را طراحی می کند و اين واقعيت خود را در اجرای حمله شيميايی در استان دمشق و انفجار جنايتکارانه در طرابلس در لبنان و حمله به قرارگاه اشرف متعلق به پناهندگان در عراق نشان می دهد. حمله اخير به برادران بيگناه ما در اردوگاه اشرف چيزی نبود جز يک حلقه از حلقاتی که رژيم فرقه گرا در عراق که آن را رژيم نوری مالکی رهبری می کند و مورد حمايت نيروهای جنايتکار سپاه پاسداران رژيم آخوندی است.
اين افراد بيگناه در عراق بر اساس کنوانسيونهای بين المللی ملل متحد زندگی می کنند و به حق حاکميت عراق و مردم آن احترام می گذارند، اما جنايتکاری نوری مالکی و پشتيبانی رژيم ايران است که اين منشورها و کنوانسيونها را محترم نشمرده و آنها را به کناری انداخته است. ما با شديدترين بيان، تهاجمی که برادرانمان در کمپ اشرف را مورد حمله قرار داده محکوم و از آن اعلام انزجار می کنيم. تهاجمی که پس از هماهنگی با نيروهای فرقه گرای مالکی و نيروهای جنايتکار پاسداران رژيم ايران صورت گرفته و نشانه های آن قبل از تهاجم از طريق اقدام برای قطع برق و آب و ممانعت از رسيدن غذا به برادرانمان در قرارگاه اشرف شروع شد و به دنبال آن اقدام جنايتکارانه از طريق حمله و کشتن بيگناهان و برادران و خواهران در کمپ اشرف به مرحله اجرا درآمد.
همان گونه که اطلاعيه دبيرخانه شورای ملی مقاومت ايران در 2سپتامبر از زبان رئيس جمهور منتخب خانم مريم رجوی اين را نقل کرده است که ايشان اين جنايت را که فاشيسم مذهبی حاکم بر ايران و مزدورانش در عراق انجام دادند، آن روی ديگر سکه جنايت بمباران شيميايی از سوی رژيم جنايتکار سوريه است و همان گونه که توصيف کرده اند يک حلقه از حلقات جنايت طراحی شده اين رژيم فاشيست می باشد و ملل متحد را فراخوانده است که به مسئوليتهايش در اين رابطه قيام کند.
ما از برادران در مقاومت ايران که اين اقدامات جنايتکارانه رژيمهای فاشيست مذهبی را تحت نظر داشته و دنبال می کنند، تشکر می کنيم.
همچنين ما از سيستم مطبوعاتی آنان که تلاش برجسته در کشورهای اروپايی برای افشای اقدامات وحشيانه اين رژيمهای فاشيست در منطقه دارند، تشکر می کنيم. ما از تمامی اپوزيسيون سوريه دعوت می کنيم که به لحاظ تبليغاتی با مقاومت ايران برای افشای طرحهای جنايتکارانه آنها عليه خلقهای منطقه، هماهنگی کنند.
ما همچنين از خانم رجوی رئيس جمهور برگزيده اپوزيسيون ايران به خاطر مواضع عادلانه و شجاع شان و ايستادنشان در کنار خلق عرب سوری ماه عليه رژيم جنايتکار فاشيست سوريه تشکر می کنم.
در پايان ما بر درخواستمان از سازمان ملل متحد و خلقهای جهان برای قيام به مسئوليت هايشان در جهت اقدام برای حفاظت از بيگناهان در قرارگاه اشرف، ر ا مورد تأکيد قرار می دهيم و اين که بايد تمامی اقدامات برای حفظ سلامت و تأمين امنيت آنها در برابر رژيمهای جنايتکار مالکی و خمينی و نيز برای متوقف ساختن رژيم کينه ورز ايران به عمل آيد.
ما تأکيد می کنيم که جنايتکار، يک جنايتکار است چه در تهران باشد يا در دمشق و يا در بيروت و يا در بغداد. اين جنايتکاری فرقه ای کينه توز را باند تبهکار رژيم ايران رهبری می کند.
درود و رحمت فراوان بر شهيدان قهرمان کمپ اشرف... .
و سرافکندگی و ننگ بر باند جنايتکار تهران
زنده باد سوريه آزاد و سربلند
حلب – سوم سپتامبر 2013
فرماندهی مشترک ارتش آزاد سوريه و انقلاب در داخل سوريه
سرتيپ ستاد مثقال البطيش النعيمی.