Skip to main content

آقای محمدی شما بعنوان یک

آقای محمدی شما بعنوان یک
Anonymous

آقای محمدی شما بعنوان یک مسلمان نمیتوانید در مورد عدم خشونت صحبت کنید زیرا که اسلام یک ایدئولوژی خشن و ضد بشری است که در سوره ها و آیه های بسیار جهل و جنایت را تشویق میکند و این ایدئولوژی محتوای کتاب بینوایان ویکتور هوگو نیست که زیباترین احساسات بشری را بیان میکند. اسلام توسط افرادی بوجود آمد که...

آقای محمدی شما بعنوان یک مسلمان نمیتوانید در مورد عدم خشونت صحبت کنید زیرا که اسلام یک ایدئولوژی خشن و ضد بشری است که در سوره ها و آیه های بسیار جهل و جنایت را تشویق میکند و این ایدئولوژی محتوای کتاب بینوایان ویکتور هوگو نیست که زیباترین احساسات بشری را بیان میکند. اسلام توسط افرادی بوجود آمد که غرق فساد و جنایت علیه بشریت بودند. سر میبریدند توجیح میکردند الله گفته است، به زن و بچه ی مردم تجاوز میکردند میگفتند الله گفته است. اموال مردم را غارت میکردند چون الله گفته بود. حقیقتاً هم الله دستور تمام این جنایتها را داده بود اما شما وقتی ماسک را از صورت الله کنار بزنید چهره ی محمد بن عبدالله را میبینید که در پشت آن خودش را پنهان کرده بود. و واقعاُ هم انتظاری جز اینهمه جهل و جنایت از آن ایدئولوژی نمیتوان داشت. چه انتظاری از انسان بدوی بیابانگرد در یک جامعه ی بسیار عقب مانده و وحشی جز این میتوان داشت که هنرش جعل کردن از این دین و آن آیین با چاشنی رسوم و خشونتهای اعراب جاهلیت و خلق یک ایدئولوژی مخوف و براستی ضد شعور و تکامل انسان است. شما به کشورهای مسلمان و مردم این کشورها نگاه کنید ذره ای تکامل آگاهی انسانها در این کشورها مشاهده نمیکنید و تقریبا همه در بحرانهای عظیم زندگی میکنند. مرتبا در این کشورها انواع گروههای مرگبار اسلامی مانند القاعده،طالبانها، آخوندها موجودیت پیدا میکنند .این گروهای جنایتکار از انسانها تشکیل شده اند نه از موجودات فضایی و ووقتی آگاهی افراد جامعه رشد نکرده است این میکروبها رشد میکنند. اسلام به هر جا رفته تکامل آگاهی بشر را و بدین طریق جوامع را متوقف یا نابوده کرده است. این ایدئولوژی بشدت سازمان یافته شده است برای اینکه چنین نابودی برای بشر انجام دهد و این نمیتواند فقط از یک انسان بیسواد و یا باسواد بوجود آمده باشد. تاریکی عمیقی که این ایدئولوژی بوجود آورده است و بشر را در گرفتار کرده بسیار حساب شده است. برای همین است انسانها در این کشورها با اینکه در و رنج بسیار میکشند هنوز نتوانسته اند عامل در و رنج خود را کشف کنند چون اسلام قدرت تجزیه و تحلیل مسلمانان را نابود کرده است آنها را مسخ و وسیله ای برای تداوم حیاتش کرده است. ساختاری که پشت آن است بسیار زیرکانه و هولناک عمل میکند و توانسته است بشر را مات و شعور و آگاهی اش را نابود کند. این داستان نیست بلکه واقعیت مطلق است.
اندیشمندان نوشته اند که چه میخورید تا بگوییم چه کسی هستید. و چون انسان بوسیله معز عمل میکند و مغز انسان تحت فرماندهی ذهن است بنابراً محتوای ذهن (باورها،سنتها،خواستها) شخصیت انسان را میسازد و چون اسلام ایدئولوژی خشن و ضد انسان و تکامل است از اینرو یک مسلمان هرگز و هرگز نمیتواند ادعای ضد خشونت کند زیرا او ذهن است و ذهن او نیز از باوری که خود خشونت مطلق است تشکیل شده است.