Skip to main content

یوسف آذربایجان گرامی، به خاطر

یوسف آذربایجان گرامی، به خاطر
آ. ائلیار

یوسف آذربایجان گرامی، به خاطر این عبارت شما «قابل توجه مسئولين ايران گلوبال ! » لازم میدانم نکاتی را در رابطه با کامنت شما قید کنم: 1- «اندیشه » ی مصاحبه ی سيدجواد طباطبايي ، در کل « همان اندیشه ی ناسیونالیستم رایج سلطنتی-اسلامی» به نام «ناسیونالیسم ایرانی» ست.که در مصاحبه ی قبلی و در کتابهایش نیز بیان شده است.از این زاویه «چیز جدیدی» این آقا ندارد و نخواهد داشت. اما «ناسیونالیسم بخشی از فارسی زبانان» وجود دارد و در حال فعالیت است. چه در حکومت کنونی و چه در میان باقی مانده های حکومت سلطنتی.و چه در میان اپوزیسیون. بنا بر این، سایت ایران گلوبال همانطور که همه شاهدش هستند « کارش انعکاس همه ی دیدگاههاست». از این رو همه نوع مقاله درج میشود.
2- اعضای مدیریت با استقلال کامل و به سلیقه خود عمل میکنند. 3- هیچ کس نمی تواند به آ. ائلیار یا آقای اقبالی بگوید « این را بکن! یا آنرا نکن!» .

ایشان در کار خود-مثل همه ی اعضای مدیریت- مستقل عمل میکند. «آزاد گذاشتن دست یا آزاد نگذاشتن» ؛ مطرح نیست. سایتی که آزادی را از اعضای مدیریت خود بتواند بگیرد لازم است به سطل آشغال انداخته شود. 4- در مورد «نظرات طباطبایی» درست این است که مقاله بنویسید. «نظر مقابل» مطرح کنید. همینطور در دفاع از «فرهنگ». خودم این پاسخها را درج میکنم. اما لطف کنید « ما را به نقض استقلال و آزادی» یک دیگر دعوت نکنید. که کاری ست نشدنی.- و استبدادی. 5- در ضمن « تهدید» دگر اندیش هم «کار درستی نیست و اعمال دیکتاتوری ست». 5- در عرصه ی اندیشه ها فقط «نقد» وجود دارد و بکوشید از این راه درست با طرف مقابل برخورد کنید. بجای قید جملات«مشخص است نفرت آقا اقبال از ترک و هر آنچه که مربوط ميشود بما ترکها ، مخصوصا با ارزش های ما اين چنين برخورد کردن.فقط صبر ما هم حد و حدودی دارد اگر سايت ايران گلوبال دست اين فرد را تا اين حد آزاد گذاشته آنوقت منتظر جوابهای مناسب اين فرد نيز بايد باشيد» که با تهدید و تحقیر همراه است. «نقد» مقاله را حداقل در «کامنت» بیاورید. بدون اینکه چنین جملات غیر قابل توجهی بیان کنید. اینکه سخنان «طباطبایی» «چرند و مزخرف» است، یک ور قضیه است و اینکه آنها را نقد کنید مسئله دیگری. سایت و خواننده طالب نقد است. اگر هم امکان نقد ندارید اجازه بدهید« دیگران از آزادی خود بهرمند شوند» و بدانند طباطبایی « چه فکر میکند و چه میگوید» که بتوان آنها را نقد کرد.