Skip to main content

آقای تبریزی گرامی؛

آقای تبریزی گرامی؛
اقبال اقبالی

آقای تبریزی گرامی؛
1- آنچه من نوشته ام به استناد و نقل از سایت آذری ها بوده است. نام تارنما "وب سایت تحلیلی و خبری آذری ها" می باشد. شما می توانید به سایت(http://www.azariha.org/) مراجعه کنید و بعنوان یک تورک مستقیمن انتقادات را طرح کرده و نیز اعاده حیثیت کنید! بنابراین نام را من انتخاب نکرده ام (واگر قرار بود من انتخاب کنم نیز جز این نبود). در ضمن ایران کشور مردمانی ست با تنوع نژادی، قومی و دینی که انسان و ارزش های انسانی بر تقسیم بندی های ضد بشری بر اساس نژاد، قوم و دین غلبه دارد. تنها مرتجعین (فاشیسم دینی، قومی و نژادی) شهروندان را با مذهب و خون و تبار تقسیم می کنند.
2- من به همه کسانی که زیر دیکتاتوری رژیم اسلامی شهامت ایجاد تشکل مستقل و ناوابسته را داشته اند و در هر حدی که توانسته اند قدمی و قلمی برداشته اند درود میفرستم و برای تک تک شان ارزش و احترام قائل هستم.

3- جمهوری اسلامی از شقه شقه کردن ملت ایران به بهانه دین، قوم و نژاد بهره برداری می کند و هراسش از همبستگی ملی برای آزادی، دمکراسی، رفع تبعیض و ایجاد اراده واحد دمکراتیک در برابر حاکمیت است. وحشت رژیم اسلامی مشی دمکراتیزاسیون ایران بجای اسلامیزاسیون است.
4-در مورد این که تارنمای آذری ها مقالاتی را درج نمی کنند بایستی خودشان پاسخگو باشند. و من در این زمینه قضاوتی ندارم، هرجند می توانم شرایط آنها و الزامات و منطق مبارزه در شرایط دیکتاتوری و نیز تلفیق کار مخفی و علنی را درک کنم.