Skip to main content

تجمع نمايندگان کشاورزان

تجمع نمايندگان کشاورزان
Anonymous

تجمع نمايندگان کشاورزان خوراسگان اصفهان
نمايندگان کشاورزان خوراسگان اصفهان برای روز سه شنبه 19شهريور بار ديگر در خيابان توحيد در مقابل استانداری رژيم در اصفهان تجمع کردند. رژيم آخوندی از پرداخت غرامت به کشاورزان که محصولاتشان به دليل قطع شدن آب زاينده از بين رفته خودداری می کند.............گروه زیادی از مردم اراک عصر روز گذشته در مقابل فرمانداری رژیم در این شهر تجمع کردند و به آلودگی هوا و پارازیت اعتراض کردند. روز شنبه 16شهریور نیز صدها تن از مردم اراک در میدان باغ ملی این شهر دوازدهمین تجمع اعتراضی خود را علیه این وضعیت برگزار کردند....جمعی از دانشجويان دانشگاه آزاد بوشهر در اعتراض به اخلال مزدوران رژيم در شبکه اينترنت دانشگاه اعتراض کردند...

جمعی از خانواده های قربانيان و معلولان جنگ ضدميهنی خمينی در مقابل مجلس ارتجاع در تهران تجمع کردند و خواستار رسيدگی به مطالبات عقب افتاده و حق بازنشستگی شدند.دانشجويان ارشد دانشگاه آزاد همدان در اعتراض به اقدامهای رژيم آخوندی برای ايجاد محدوديتهای اينترنتی و جلوگيری از دسترسی به مقالات خارجی معتبر تجمع کردند و خواستار برچيدن اين محدوديتها شدند. ...۵۶ تن از استادان دانشگاه علم و صنعت در نامه يی سرگشاده، سرکوب وحشيانه دانشجويان را محکوم کرده و از دانشجويان اين دانشگاه حمايت کردند.
اين استادان در نامه خود به صدور احکام انضباطی سنگين، احضارهای گسترده دانشجويان به کميته انضباطی و ورود غيرقانونی افراد غيردانشگاهی به دانشگاه و ضرب و شتم دانشجويان، اعتراض کردند.

يادآوری می شود که روز ۸ ديماه نيروهای مزدور سازماندهی شده سپاهی و بسيجی وارد دانشگاه شده و دانشجويان را مورد ضرب و شتم قرار دادند. پس از آن کميته سرکوبگر انضباطی دانشگاه، عده زيادی از دانشجويان را به احکام سرکوبگرانه محکوم کرد.
حداقل ۱۰ دانشجوی اين دانشگاه به اسامی نيما عمرانی، مجيد عسگری، مصطفی ريسمان باف، طهمورث صفری، شهاب محمّدی، ابراهيم نوحی، علی صدّيقی، پويا حمداللهی، پويا دريايی و هادی نجفی نيز که در تظاهرات گسترده اين دانشگاه در اعتراض به کشتار مردم در روز عاشورا شرکت داشتند دستگير شده اند.