Skip to main content

دلتان را به مانورهای آخوندی

دلتان را به مانورهای آخوندی
Anonymous

دلتان را به مانورهای آخوندی خوش نکنید آمار اعدامها را ببینید زندانیانی از مجاهدین انقلاب اسلامی که در قتل عامهای 67 وسایر کشتارهای دیگر سهیم بودند و چند نفر دیگر شما را گول نزند اگر رژیم جمهوری اشلامی تمامی زندانیان سیاسی را آزاد کرد و دست از ساخت سلاح هسته ای برداشت و دخالتهای تروریستی اش را کنار گزاشت و به یک انتخابات آزاد تحت نظارت این المللی تن داد آنوقت های وهوی کنید اینها همان دجالان ضد بشرند زمان روی کار آمدن خاتمی هم چنین وچنان شد ولی آخر کار چه شدد...........لعنت بر خمینی مرگ بر خامنه ای وروحانی و فاشیسم حاکم ........تزريق عمدی آمپول مشکوک به زندانی سياسی......


زندانی سياسی افشين سهراب زاده با تزريق عمدی آمپول مشکوک توسط دزخيمان، دچار تشنج گرديد. وی که در شرايط جسمی بسيار وخيمی به سر می برد، بدون انجام عمل جراحی به زندان ميناب بازگردانده شده است. دژخيمان قصد زجرکش کردن اين زندانی سياسی را دارند.دژخيمان رژيم آخوندی در زندان گوهردشت کرج از انتقال زندانی سياسی رحيم الياسی به بيمارستان خودداری می کنند. وی به مشکل حاد کبدی مبتلا است. رحيم الياسی در سال ۱۳۸۶ توسط نيروهای امنيتی در بوکان بازداشت شد و به اتهام اقدام عليه امنيت ملی در بيدادگاه رژيم در اين شهر به ۱۱ سال زندان محکوم گرديد.
تن از دراويش زندانی در بند ۳۵۰ زندان اوين در حمايت از برادران خود در زندان عادل آباد شيراز و در اعتراض به توهين دژخيمان اين زندان به آنها، موهای سر خود را تراشيدند. خاطرنشان می شود شامگاه روز سه شنبه (دوازدهم شهريورماه) مأموران يگان حفاظت اطلاعات زندان عادل آباد شيراز به دراويش زندانی حمله کردند و ضمن ضرب و شتم آنان با زور اقدام به تراشيدن ريش و سبيل آنها کردند...ده تن از زندانيان سياسی زندان گوهردشت کرج در حمايت از حقوق کارگران ايران، يک روز اعتصاب غذا کردند. در قسمتی از بيانيه اين زندانيان آمده است هموطنان عزيزمان مورد تعرض وحشيانه و اعدام های فله ای در تهران، خوزستان، کردستان، سيستان و بلوچستان و آذربايجان قرار می گيرند و تعدادی از هموطنان عزيز در ليبرتی را مستقيم يا غيرمستقيم می کشند. ما زندانيان سياسی امضا کننده اين بيانيه در راستای همراهی با کارگران روز ٢٨ بهمن ١٣٩١ در اعتصاب غذايی سياسی خواهيم بود..