Skip to main content

وحشت رژيم از مجاهدين

وحشت رژيم از مجاهدين
Anonymous

وحشت رژيم از مجاهدين..........
دنيا الرأی- فلسطين نوشت: ساکنان ليبرتی به طور خاص و سازمان مجاهدين خلق به طور عام، به مثابه جايگزين سياسی- فکری رژيم ايران به شمار می روند، اين همان چيزی است که باعث وحشت بيش از حد رژيم می شود، ما معتقديم اکنون زمان يک موضع رسمی عربی عليه رژيم ايران و در حمايت از مخالفان ايرانی در ليبرتی فرا رسيده است، اين موضع به نفع صلح و امنيت و ثبات در عراق، منطقه و جهان است.

شهردار رودی جوليانی در مصاحبه با فاکس نيوز:
ما در مقابل سلاح مجاهدين خلق، به آنها قول حفاظت داديم و حالا تعهد و قول ايالات متحده در معرض خطر است

مجری: در حالی که تمرکز روی جنايات ادامه دار در سوريه است، يک قتل عام بزرگ ديگر کاملاً در زير رادار انجام شده است. موضوعی که وزارت خارجه آن را وحشتناک خواند. اين قتل عام در ارتباط با مخالفان ايرانی به نام مجاهدين خلق بود.
اين يک گروه پناهندگان ايرانی در عراق هستند و اکنون می گويد نيروهای عراقی در اوايل اين ماه بيش از ۵۰ تن از اعضای آن را در اشرف به قتل رسانده اند و بسياری در يک بيمارستان به قتل رسيدند. و اکنون شهردار آمريکا رودی جوليانی با ما است. ما را به روز کنيد اين واقعه در چه رابطه ای است.

جوليانی: در اول سپتامبر، آنها ۵۲ نفر از اين افراد را در اشرف به قتل رساندند که درست در نزديکی مرز ايران و عراق است. و هيچ سوالی وجود ندارد که نيروهای عراقی با آنها در انجام اين کار همکاری کردند زيرا رژيم ايران اساساً عراق را اداره می کند. اکنون هفت نفر ديگر، گروگان آنها در فرودگاه بغداد هستند، می خواهند آنها را به ايران بفرستند، جايی که اعدام می شوند، و من باور دارم اين امری تصادفی و اتفاقی نيست
در واقع گروه (آمريکايی) که من با آن کار می کنم از فرماندهانی تشکيل شده که فرمانده اين منطقه در عراق بودند، دو عضو سابق رياست ستاد کل ارتش، اين افراد در چندين سال گذشته بی نهايت کمک کرده اند و مهم تر از هر چيزی، وقتی که سلاحهای خود را در سال ۲۰۰۳ تحويل دادند، ما به آنها قول حفاظت داديم، ارتش آمريکا اين کار را کرد. اين گروه از آمريکا قول کتبی دريافت کرد.

مجری: اين گروه از ليست تروريستی خارج شد؟

جوليانی: آنها از ليست تروريستی برداشته شدند، توسط انگلستان، اتحاديه اروپا و سپس توسط ايالات متحده آمريکا.

مجری: اما می دانيد از ميان تمامی گروه های اپوزيسيون، چرا اين گروه ايستاده است؟

جوليانی: اين گروه ايستاده است و بی نهايت کمک کار بوده است همچنين گروهی است که ما به آن قولهايی داده ايم. ما به آنها قول حفاظت داديم. آنها در نتيجه اين قولها سلاح خود را تحويل دادند و در نتيجه آن، قتل عام شدند.

مجری: و دستورها از طرف رژيم ايران می آيد؟

جوليانی: هيچ ترديدی وجود ندارد که دستورها از جانب رژيم ايران می آيد.
من آنچه را که ژنرالها به من گفتند به شما می گويم، آنها به اين افراد قول حفاظت دادند، قول ايالات متحده در معرض خطر است ما بايستی هواپيما بفرستيم و اين افراد را بلافاصله به آمريکا بياوريم و اجازه ندهيم قتل عام شوند زيرا ما قادر نبوديم از آنها در عراق حفاظت کنيم.

20سپتامبر