Skip to main content

دین اسلام ساخت مردی بنام

دین اسلام ساخت مردی بنام
Anonymous

دین اسلام ساخت مردی بنام محمد پسر عبدالله است. او متولد مکه بود و زبانش عربی .او با خونریزی دین خود را اجباری کرد.جانشین او فردی بود بنام عمر پسر خطاب که هم او بود که به ایران حمله کرد و مردم را به زور شمشیر مسلمان کردند.
چند سد سال پس از تجاوز اسلام به ایران جوان سیزده ساله ای بنام شاه اسماعیل مردم تبریز و ایران را بزور شمشیر شیعه کرد و در یک روز بیست هزار یعنی 20000 تبریزی گشت. پس مردم ایران نخست از سوی محمد که عرب بود مسلمان شدند وپس از سوی شاه اسماعیل ترک اذری غیر پارس شیعه شدند.پس مردم ایران از دو سوی متفاوت یعنی دین عرب و شمشیر شاه اسماعیل قرار گر فتند.تصاویر ننگ اور بالا و توهین به بانوان ایرانی ناشی از ان دو حمله تاریخی است که بدست فردی بنام اخوند خمینی دشمن فرهنگ انسانی در سال 57 تکمیل شد.نه در ایران بلکه در زادگاه محمد هنوز زنان اجازه رانندگی

ندارند.در این دین ارزش زن یعنی زن ترک و عرب و پارس و بلوچ و وو مساوی با بیضه چپ مرد است.هنوز مرد عرب با کاروانی از زنهای خود به گردش امریگا و اروپا میروند.هنوز با روبنده هستند و نهار را از زیر صورتبند خود میخورند.
در درون این دین هیچ فرهنگی انسانی و تساوی حقوق بشری وجود ندارد.قتل های ناموسی و گشتن خواهر و فرزند دختر ناشی از همین اموزه های دین ان مرد عرب است که یتم بود بی پدر بود و محبت پدری ندید ..این مرد عرب در حقیقت با دین خود تخم دشمنی و نفرت را در جهان کنونی و بویژه ایران پراگند.و مردم دنیا برای نیاش باید به زبان این بچه یتم مقدس نیایش کنند
.در دین ان مرد عرب زن تبدیل به موجودی حقیر و در مانده میشود که الله او را برای برده گی جنسی افریده است.
در برابر این وحشی گری دینی همه شاعران جهان همه نقاشان جهان همه هنرمندان جهان و همه انسان های موفق و پیروز زن را ستایش کرده اند.بدون وجود این موجود زیباو دوست داشتنی جهانی وجود نداشت.او نیمی از خداست و او خود خداست.