Skip to main content

فراخوان کميته پارلمانی دو

فراخوان کميته پارلمانی دو
Anonymous

فراخوان کميته پارلمانی دو مجلس انگلستان برای آزادی ۷ گروگان ربوده شده از اشرف

لرد کارلايل وکيل عاليرتبه با رتبه مشاورت ملکه: اگر عمل موثری صورت نپذيرد عراق به موقعيت کشوری دست نشانده رژيم ايران با عواقب خطرناک برای امنيت خاورميانه سقوط خواهد کرد، اين شرايط بحرانی نياز به توجه فوری بين المللی دارد

کميته پارلمانی بريتانيايی برای آزادی ايران، به رياست لرد ديويد وادينگتون، عضو برجسته مجلس اعيان و وزير پيشين کشور که از حمايت اکثريت مجلس عوام و بيش از 200عضو مجلس اعيان انگلستان برخوردار است، با صدور فراخوانی خواستار آزادی 7 گروگان ربوده شده از اشرف شد.

در بيانيه اين کميته آمده است: لرد کارلايل وکيل عاليرتبه با رتبه مشاورت ملکه و عضو مجلس اعيان، از دولت بريتانيا و جامعه بين المللی خواست برای آزادی گروگانهای اپوزيسيون ايران مداخله کنند.

لرد کارلايل گفت: ”بعد از قتل بيش از 50 مخالف غيرمسلح ايرانی در اشرف، توسط نيروهای عراقی، آنها 7مخالف را به گروگان گرفتند. اکنون زمان آن فرا رسيده است سازمان ملل که مسئوليت ساکنان را برعهده دارد، نشان دهد که از نفوذ واقعی روی دولت عراق استفاده می کند.

اگر عمل موثری صورت نپذيرد، عراق به موقعيت کشور دست نشانده رژيم ايران، با عواقب خطرناک برای امنيت خاورميانه، سقوط خواهد کرد. اين يک شرايط بحرانی است که نياز به توجه فوری بين المللی دارد.