Skip to main content

سازمان مجاهدین بسوی سقوط

سازمان مجاهدین بسوی سقوط
Anonymous

سازمان مجاهدین بسوی سقوط میرود و این سقوط تاریخی را قدرت طلبی رهبری سازمان از اغاز ورود ارتجاع سیاه به ایران با زیاده خواهی سرعت بخشید. رفتن به دامان صدام و واویختن به ... سناتور و لرد و حضرت اسقف افریکای جنوبی و اکنون با پول بسیار ( ملیون و یا ملیارد) فراهم اوردن سیاه پوستان و و روسیان همه نشان از شکست تاریخی و مرکبار سازمان مجاهد میدهد.سازمان رجوی در همه زمینه ها شکست خورد و در یک زمینه پیروز است و ان فریب دروغ و ریاکاری .
این سازمان بزرگترین سازمان سیاسی در ایران با داشتن پول فراوان و هزاران مجاهد شایسته و بی نظیر و فداکار بخاطر رهبر ی به یکی از منفورترین سازمانهای سیاسی جهان .... در ایران تبدیل گشته است. کاهی در بغل صدام و اکنون در زیر دست غربی ها و اسرائیل دست و پا میزند.

این سازمان راه حلی برای ادامه حیات ندارد و اگر بخواهد داشته باشد باید خود را از رهبری فاسد و دروغزن جدا کند و میدان فعالیت خود را از عراق به بیرون از ان انتقال دهد. سازمان باید با رجوی تسویه حساب کند و انچه در گذشته روی داده با مردم ایران در یک گنکره در میان بگزارد .باز گشت به سوی مردم و باطل دانستن گذشته شاید فرجی و راه نجاتی برای این سازمان باشد.