Skip to main content

تاکید منتقدین مجاهدین بر شرکت

تاکید منتقدین مجاهدین بر شرکت
Anonymous

تاکید منتقدین مجاهدین بر شرکت دادن خارجی ها در تجمع هایشان بر دو نکته تاکید دارد: آنها در ابتدا میخواهند درانزوا قرار گرفتن مجاهدین در میان هموطنانشان و رو نمودنشان از سر نزار به خارجی ها را نشان بدهند. ودوم اینکه منتقدین به نقش افرادی می پردازند که بدور از سیاست و فقط جهت دریافت نیازهای خدماتی از قبیل خوردن غذای مجانی، گردش در یک کشور دیگر و خوابیدن در هتل تن به شرکت در این نمایشات میدهند. و آن سیاست مدارهای خارجی هم که در این نمایشات شرکت میکنند نه اینکه دلشان به حال کمبود حقوق بشر در ایران بسوزد بلکه به خاطر پول کلانی است که از مجاهدین دریافت مینمایند تن به این کار میدهند. و اصلی ترین انتقاد منتقدین به مجاهدین هم وا بسته خواندن آنها به خارجی ها و دریافت پول در قبال جاسوسی، وابستگی و اعمال وطن فروشانه است که برای ایرانیان تنفر انگیز و غیر قابل تحمل هستند.

بالطبع افراد و سازمان های سیاسی دیگر که میخواهند با امکانات محدود خودشان تجمع و اعتراضات سازماندهی نمایند و در عین حال محبوبیت خودشان را در نزد هموطنانشان حفظ کنند، دستشان برای اجیر نمودن چنین افرادی برای شرکت در تظاهرات ها بسته است و چنانچه یک و یا چند خارجی هم با آنها همراهی نمایند، از افرادی دارای آگاهی سیاسی و بدور از نیازهای شخصی هستند که نیازی به دریافت مزد نخواهند داشت و برای پیشرفت در اهداف انسانی این کار را انجام میدهند.
بطور خلاصه اینکه مجاهدین با شرکت دادن مزد بگیران خارجی کیفیت اعتراض و تجمع را فدای کمیت آن نموده اند.
پس میتوان گفت که یا خانم سپهری از عمق و محتوای عملکردهای مجاهدین بی اطلاع است و یا آگاهانه به توجیه آنها به روش بسیار ساده انگارانه و عوام فریبانه می پردازد.