Skip to main content

با حسن روحانی هم، سرنگونی

با حسن روحانی هم، سرنگونی
Anonymous

با حسن روحانی هم، سرنگونی تنها راه نجات است................

جنگ گرگها در رأس حاکميت آخوندی بر سر زهرخوردن اتمی و مکالمه آخوند روحانی با اوباما
پاسدار جعفری سرکرده کل سپاه خامنه ای روحانی را مورد حمله قرار داد و مکالمه او با اوباما را نادرست خواند.

خبرگزاری فرانسه در اين باره گفت در ادامه مشاجره درون رژيم ايران بر سر اين موضوع، اظهارات سرکرده کل سپاه پاسداران رژيم ايران مهمترين واکنش رسمی مقامات حکومتی عليه تماس تلفنی روحانی با رئيس جمهور آمريکاست.


سخنگوی وزارت خارجه رژيم آخوندی در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود، در مورد افتضاح تماس تلفنی روحانی با اوباما و وارونه جلوه دادن آن و همچنين پذيرايی از آخوند روحانی در فرودگاه تهران با لنگه کفش و تخم مرغ مورد سؤال قرار گرفت اما از دادن پاسخهای مشخص به اين سؤالات طفره رفت:
اين که برقرار شد بين رؤسای جمهوری ايران و آمريکا، به کرات اعضای هيأت ايرانی تکرار کردند که درخواست از طرف کاخ سفيد و مقامات آمريکايی مطرح شده بود برای اين تماس تلفنی، اما در يک اقدامی که به نظر می رسه خيلی اخلاقی نيست خانم رايس اعلام کردند که درخواست ايران بوده برای اين گفتگو. می خواستم که بفرماييد که بالاخره تکليف اين قضيه چيست درخواست از کدوم طرف انجام شده و اگر درخواست را آنها داشتند و اين بی اخلاقی رو می کنند آيا جای اعتراض رسمی به اين مسأله نداره چون بازتاب منفی در افکار عمومی داره.

خب ما اميدواريم که مسايل جزيی که واقعاً ارزشی در کليات و محتوای مذاکرات و روندهای جاری ندارند کمتر دنبال بشه به اندازه کافی توضيحات مسئولان ايرانی در اين مورد را داشتيم اما در خصوص صحبتهای خانم رايس همان طور که معاون حقوقی وزارت خارجه هم اعلام کردند اعتراضی شد نسبت به اظهارنظر نه سنجيده يی که ايشون داشتند و اين مورد هم از نظر ما در واقع اون بحث تمام شده است.

زمانی که آقای دکتر حسن روحانی از سفر نيويورک برمی گشتند، از يک سو شاهد تحسين ديپلوماتها از دستاوردهای اين سفر بوديم، از سوی ديگر شاهد بوديم که برخی سايتهای متعلق به يک جريان سياسی در کشور حملات بی باکانه يی را عليه رئيس جمهور کشورمان و دستگاه ديپلوماسی کشورمان شروع کردند و حتی دعوت به تجمع اعتراض آميز نمودند. از تصاويری که از تجمع منتشر شد، عکس يکی از مسئولان ارشد ستاد انتخاباتی يکی از نامزدهای رياست جمهوری هم ديده می شد. به نظر می رسيد اين بهانه يی شد برای تصفيه حساب برای شکست در انتخابات رياست جمهوری، موضع شما را در اين خصوص می خواستم بدانم و اين که حملاتی که عليه دستگاه ديپلوماسی و سياست خارجی شد.

ما چنين ارزيابی ای نداريم و جامعه ايران يک جامعه چند صدا و تکثر گرا هست و گروهها و اشخاص بر اساس مقررات و قوانين کشور آزاد به بيان نظراتشان هستند و طبعاً دولت هم با سعه صدر اين صداها را می شوند. تمام نظرات و تحليلها محترم شمرده ميشه، در عين حال اين ارزيابيهای رسانه يی ميتونه حالا ادامه پيدا بکنه، ولی قطعاً دولت اين را به عنوان يک اقدام تلافی جويانه در چارچوب شکستهای انتخاباتی و چنين رويکردهايی نمی داند.