Skip to main content

مایه ی بسی تاسف است که چنین

مایه ی بسی تاسف است که چنین
Anonymous

مایه ی بسی تاسف است که چنین مقالات بی محتوائی نوشته می شوند.

آیا باید به آقای روزبه برای نوشتن چنین مقالاتی چه گفت؟
انگار ایشان همیشه منتظر بدست آوردن ملات، جهت موعظه گری و مقاله نویسی هستند. ایشان احتمالا خیلی عجله بخرج دادند تا سریعا مقاله ای سرهم بندی کنند، و یک “پیش بینی” مشعشع را عرضه نمایند. در غیر اینصورت، ایشان معمولا مقالاتی بسیار طولانی می نویسند.

آخر این مقاله چه می خواهد؟ همین؟ که پس لرزه هست؟

انگار هیچکس متوجه نیست که معادلات بین المللی بزرگ در حال وقوع هستند و رژیم نیز که بیش از آقای روزبه متوجه اوضاع بین المللی است، بموقع واکنش نشان داده است و حالا بیش از تهدیدها و لمپن پراکنی های احمدی نژاد، به تاکتیک های جدیدی روی آورده است.
آیا انسانی حسابگر تر و “خردگرا” تر از یک آخوند سراغ دارید؟
کمی چشمانتان را باز کنید. این همان رژیم است که حتی با اسرائیل هم معامله ی اسلحه کرده بود.
آمریکا گرفتار بحران است و ناتوان از انجام اقداماتی مانند حمله به عراق. اوباما خود اعتراف کرده است که آمریکا دیگر نمی تواند پلیس تمام جهان باشد.

آمریکا ضعیف شده است، و حاضر شده است که به ایران امتیاز بدهد. کسی که متوجه این تغییر نشده باشد، پرت ِ پرت است. شوت است.
این تغییر را می توان از رفتار آمریاکا در قبال سوریه نیز مشاهده کرد.
آمریکا حاضر شده است که رژیم اسلامی را، که پس از سالها سرکوب و کشتار، فقط بدلائل اوضاع بین المللی، به قدرتمندترین و باثبات ترین کشور خاورمیانه تبدیل شده است و با اتکا بر سابقه ی جامعه “علمی” و متخصصین خود یک سرو گردن از کشورهای دیگر خاورمیانه بالاتر قرار گرفته است، در منافع و تقسیمات بین المللی خود مشارکت بدهد.

اینرا فقط یک شم آخوندی بسرعت درک کرده است. بقیه ی ماجراهای انتقاد از روحانی و مخالفتها، آنها با توجه به حمایتهای خامنه ای از وی، فقط تلاش برای امتیاز گرفتن بیشتر از اوباما می باشد.
این دعواهای زرگری، ولی حساب شده و "دیپلماتیک" می خواهند این حس را ایجاد نمایند، که هرچه زودتر باید به روحانی امتیاز داد، وگرنه تندگرایان خطرناک هستند.

واقعا آدم باید کور باشد که این بازی را نبیند.